#26 Skrevet Juni 24, 2008 hvordan får man forminsket bildene på Vista?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 24, 2008 Prøv denne kjetil, mulig det funker etter å ha lastet den ned og instalert... ikke prøvd den selv... http://www.bestvistadownloads.com/software/t-free-free-picture-resizer-download-uxnyaorw.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 24, 2008 Prøv denne kjetil, mulig det funker etter å ha lastet den ned og instalert... ikke prøvd den selv...http://www.bestvistadownloads.com/software/t-free-free-picture-resizer-download-uxnyaorw.html Ka du trur om vask på 90 grader å lynekjapp over i tørketrommelen 2,5 timer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 24, 2008 Ka du trur om vask på 90 grader å lynekjapp over i tørketrommelen 2,5 timer??? hehehe... ikke bra i det hele tatt er hva jeg tror om det... går ut ifra at det ikke funket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 24, 2008 Masse fine biler dere har der oppe i Nord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 24, 2008 BB RACING Tror æ må ta en tlf til han Øystein. Virka veldig seriøs i det han driver med og at flere her skryter veldig av han gjør at æ lar han ordne litt mere skyv i familiebilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 24, 2008 Tror æ må ta en tlf til han Øystein. Virka veldig seriøs i det han driver med og at flere her skryter veldig av han gjør at æ lar han ordne litt mere skyv i familiebilen. Faen ska dokker med mere skyv i bilan der opp, e jo bare holl i holl på veien og om vinteren sett dokker fast... :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 24, 2008 Faen ska dokker med mere skyv i bilan der opp, e jo bare holl i holl på veien og om vinteren sett dokker fast... :nana: Vi må jo ha såpass med fart at vi flyr over vettu:) åsså er jo veistumpen fra isbjørnhallen og over nybrua finfin:p Dag-Ove: Ja ingenting å tenke på, på min ble det stor forskjell....moro for barna: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 25, 2008 Faen ska dokker med mere skyv i bilan der opp, e jo bare holl i holl på veien og om vinteren sett dokker fast... :nana:[/quote Trenger mere kraft og Nm,for å klare å klatre OPP av hållene igjen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 25, 2008 Vi må jo ha såpass med fart at vi flyr over vettu:) åsså er jo veistumpen fra isbjørnhallen og over nybrua finfin:p Dag-Ove: Ja ingenting å tenke på, på min ble det stor forskjell....moro for barna: smil : Får se ka det blir igjen av skattepengene, kanskje æ klare å snike unna litt uten at ho mor sjøl merke det......hehehe Ho fatte ikke ka vi ska med mere Hk, "Ka ska du med så stor motor" e standarkommentaren når æ nevne chipping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 25, 2008 Dag det er ingenting å tenke på.Dra til Alta fredagen som kommer,da er Øystein der med Essoen.Tok begge mine biler denne gangen.Touranen ble meget bra,mye pga den geniale DSG kassa Håkon:når kommer du opp i August,bare for familie besøk eller er det noe bil ting åsså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 25, 2008 Dag det er ingenting å tenke på.Dra til Alta fredagen som kommer,da er Øystein der med Essoen.Tok begge mine biler denne gangen.Touranen ble meget bra,mye pga den geniale DSG kassa Håkon:når kommer du opp i August,bare for familie besøk eller er det noe bil ting åsså ? Ok. Må regne på kor mye æ har å bruke når alt annet "tøv" e betalt. Holder på med oppussing av huset,så det går litt KR ut hele tia. "Fin-tenker her".......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 1, 2008 katti hadde dåkker det treffet? har farsken ikke fådd me meg at det sku være nåt bb-racing ska oppover i juli igjen,da ska æ fære å chipe gamle passaten min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 1, 2008 katti hadde dåkker det treffet? har farsken ikke fådd me meg at det sku være nåt bb-racing ska oppover i juli igjen,da ska æ fære å chipe gamle passaten min. 22 juni var det vel, har vært annonsert her i rimelig lang tid, til og med i Finnmarkdagblad var det et nevnt:) Var en bra dag selv om det var litt drittvær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 2, 2008 21.Juni var det.Odd e du helt fartsblind eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 2, 2008 okei. va nu synd æ gikk glipp av det æ va i full paking da,måtte få flytta sakern før man dro ut på jobb igjen den 24. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 6, 2008 21.Juni var det.Odd e du helt fartsblind eller hehehe... ja det tar på med mer gamp i bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 25, 2008 Så ut som et bra treff det der:) Skulle gjerne vært med Allroaden og Coupe Quattroen, men jeg får heller stase på å stille neste år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 1, 2008 Så ut som et bra treff det der:)Skulle gjerne vært med Allroaden og Coupe Quattroen, men jeg får heller stase på å stille neste år.. E det stase det heter når man stiller opp med flere biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 1, 2008 fine biler oppi nord! håpe dåkker tar turn ner på vintertreff i feb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...