#1 Skrevet Juni 23, 2008 Hei godt folk. Lufte interessen for polering/bilpleie oppe i Tromsø. Vurdere å ta en tur opp tel Tromsø kanskje neste uka, og polere litt, om det er interesse for det Hadde håpt å ha tilgang på garasjen til en kompis, men vet ikke enda om det går i boks. Trenger vann og strøm om jeg skal på besøk. Planen i så fall blir å være der 3-4 dager. Stopper innom en ettermiddag på Setermoen, sannsynligvis på returen. Er ikke 100% sikkert enda om jeg tar turen. Har med det viktigeste: lakkrens, div polish, voks, sealant, felg&dekk stasj, interiørprodukter. Skriv inn om du er interessert/har spm. Eller send meg en PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2008 Hvor god er du? Jeg må han en lakkrens med alt det innebærer. Hva skal du ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2008 Kan ikke si at jeg ikke er interessert:) Kanskje like mye, for og se og lære meg, som og få bilen fin og se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2008 Jørgen er good! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2008 Enoksen er steinrå.. rett og slett! Er interessert ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2008 Supert! Visst du har en ok pris så skal du få da min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2008 wow, bra respons!.. Må presisere at dette bare er en plan, har ikke bestemt meg for å dra enda. Jørgen H, kan du sende en PM til meg med hva som må gjøres, hvordan kondisjon lakken er i? Lakk-korrigering er tidkrevende, dagene går fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2008 Supert! Visst du har en ok pris så skal du få da min! ..Har dere bilstereo på hifi-sjappa?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2008 Han selger mobiltelefoner nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2008 jeg er interessert i å få noen seter renset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2008 Hei Tom, seterens? Får ikke med meg dampvaskeren på denna turn. Er det i bubblan? Ellers så e det jo flott at der e interesse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2008 nei tenkte på BMWen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2008 Jeg vet ikke om jeg har råd til full lakkrens og polish og greier. Men hvis det er mulig, kunne jeg gjerne tenkt meg og sett hvordan du gjør disse greiene, så jeg kanskje lærer noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 25, 2008 Klart det, Martin. Send bare PM om du vil "booke" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 29, 2008 Da ser det ut (med 90% sannsynlighet) som at det blir Tromsø-tur på onsdag. Tenker da å bli til/gjennom helga. De som har "meldt seg" på PM til nå er Jørgen H og Truls. Skulle hatt noen tidspunkter, når kan det passe? Må som sagt ha vann og strøm der jeg kommer. Ellers skal alt være i boks. Jørgen G, skulle vi freshe opp A3n litt? Og lillebror Gerhardsen, bare å slenge seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 29, 2008 Da ser det ut (med 90% sannsynlighet) som at det blir Tromsø-tur på onsdag. Tenker da å bli til/gjennom helga.De som har "meldt seg" på PM til nå er Jørgen H og Truls. Skulle hatt noen tidspunkter, når kan det passe? Må som sagt ha vann og strøm der jeg kommer. Ellers skal alt være i boks. Jørgen G, skulle vi freshe opp A3n litt? Og lillebror Gerhardsen, bare å slenge seg på! You got a pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 29, 2008 Da ser det ut (med 90% sannsynlighet) som at det blir Tromsø-tur på onsdag. Tenker da å bli til/gjennom helga.De som har "meldt seg" på PM til nå er Jørgen H og Truls. Skulle hatt noen tidspunkter, når kan det passe? Må som sagt ha vann og strøm der jeg kommer. Ellers skal alt være i boks. Jørgen G, skulle vi freshe opp A3n litt? Og lillebror Gerhardsen, bare å slenge seg på! FUCK! E i Skånevik (vestlandet) hele uka, men æ får bare levne nøklan her til dæ og han lillebror, så hadde ikke det vært noen dum ide! Du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 29, 2008 PM besvart, tror jeg. Frakobling og alt underveis. Makan til elendig nett vi har her på ytre Senja... Ellers er jeg å nå på tlf 99 04 40 34 -bare å ringe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 2, 2008 Da va det seint på natt, og tid for senga. Stasjet er pakka, og tanken er full 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 7, 2008 Akkurat kommet hjem til en skinnanes blank og fin Audi utfor her no, så e MEGET fornøyd med det arbeidet Hr.Enoksen har gjort! GLATT OG BLANK SOM EI BARNERÆV! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 7, 2008 Bra, Jørgen...! Synd vi ikkje fikk tadd interiøret skikkelig, plaga mæ litt i ettertid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 7, 2008 Ambefaler Mr. Enoksen. Dyktig mann:) A4`a er så blank at den er som et kjøranes speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 9, 2008 Ambefaler Mr. Enoksen. Dyktig mann:) A4`a er så blank at den er som et kjøranes speil Synd det samme ikke kan sies om kjøringen din:P Hørte rykter^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 10, 2008 Synd det samme ikke kan sies om kjøringen din:P Hørte rykter^^ Den her må du førklare nærmar Martin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 10, 2008 Når han skulle ut av garasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...