Anbefalte innlegg

hehe... Va nestn så æ måtte gje Trulsærn en klæm.. Stakkars mann. Gikk jo ikkje så værst da, litt hell i uhell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sakt alt kan lakkes;P Men ikke nok med bare den på luka, no er det noen som har vært å tatt døra mi;\ Det er jo helt vilt kor lite folk bryr seg. Trur bilen bare blir ståenes snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At folk tar dørene er ingenting nytt. Folk gir jo faen i andres eiendom. Slik er det:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde jeg skulle springe på havet når jeg så det. Tru meg om jeg ser noen som tar bilen min med ei dør eller noe. Å ikke sir i fra kommer til å spring skalle dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer ikke en tur til før Døgnvill Jørgen??

 

Gikk ikke så bra med min bil sist så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka me Truls i går, vurdere en tur opp, vi får se får se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Du skal komme :) Om soving er problemet, så fikser jeg det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok sannsynlig at jeg kommer på Roadshow, men tvilsomt at jeg blir å delta nå særlig på resten.

Må dra med den bedre halvdelen om jeg kommer og ho vil nok at æ blir med gjengen...

 

Skal sjekke mulighet mtp. jobb for å komme opp noen dager før/etter roadshow om nån treng å få polert nåkka :)

Må vel ha ny burger/polishtur før kong V sette inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.