#26 Skrevet Juli 10, 2008 hehe... Va nestn så æ måtte gje Trulsærn en klæm.. Stakkars mann. Gikk jo ikkje så værst da, litt hell i uhell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 11, 2008 Som sakt alt kan lakkes;P Men ikke nok med bare den på luka, no er det noen som har vært å tatt døra mi;\ Det er jo helt vilt kor lite folk bryr seg. Trur bilen bare blir ståenes snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 11, 2008 At folk tar dørene er ingenting nytt. Folk gir jo faen i andres eiendom. Slik er det:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 12, 2008 Trudde jeg skulle springe på havet når jeg så det. Tru meg om jeg ser noen som tar bilen min med ei dør eller noe. Å ikke sir i fra kommer til å spring skalle dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 19, 2008 Du kommer ikke en tur til før Døgnvill Jørgen?? Gikk ikke så bra med min bil sist så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 19, 2008 Snakka me Truls i går, vurdere en tur opp, vi får se får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 19, 2008 Jørgen Du skal komme Om soving er problemet, så fikser jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 20, 2008 Er nok sannsynlig at jeg kommer på Roadshow, men tvilsomt at jeg blir å delta nå særlig på resten. Må dra med den bedre halvdelen om jeg kommer og ho vil nok at æ blir med gjengen... Skal sjekke mulighet mtp. jobb for å komme opp noen dager før/etter roadshow om nån treng å få polert nåkka Må vel ha ny burger/polishtur før kong V sette inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...