#1 Skrevet Oktober 15, 2004 Kan noen i tr.heim si seg villige til å kikke på en bil for meg? Noen med litt peiling på både karosseri og motor (ADU motor)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2004 Døh.. A8 ble ikke levert med ADU motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2004 ikke?! Da må selger ha skrytt på seg!! Åja, stemmer, audi 80 ble levert med ADU... Må se på litt andre alternativer også vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2004 Bil som er levert orginalt med ADU du har i sikte Så det var en til salgs her oppe nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2004 ADU motor ? Insert explaination.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Furre ADU motor ? Insert explaination.. ? RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren RS2 Ah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2004 Kan godt kikke på bilen og få med meg en mekaniker og oppretter i tillegg. Spørs bare hva som skal gjøres. Full sjekk, eller bare se om det er noe å se nærmere på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2004 Er bare for å se om det er noe å satse på.. Kan skaffe info om hvor den er iløpet av noen dager... Og, ja er RS2, men en ombygd 80/S2 (NBS RS2`n.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2004 Takker for tilbudet Roger L. men det er nok ikke noen vits å kikke på bilen for meg likevel... Etter samtale med forsikringsselskapet har jeg valgt (kall det hva man vil, har ikke så mye valg...) å la være å kjøpe denne bilen... Hva skal man vel med drømmer om ikke forsikringsselskaper kan knuse de.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2004 Du er nok ikke den første som har fått "et slag i trynet" når de har forsøkt å forsikre en RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2004 Skulle til å si bombe.. Du får sette den på mor di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Skulle til å si bombe.. Du får sette den på mor di. Får heller bare vente til jeg blir "voksen" som de nok en gang kom med som argument ( samme de sa når jeg ringte og sjekket A8.... ).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Får heller bare vente til jeg blir "voksen" som de nok en gang kom med som argument ( samme de sa når jeg ringte og sjekket A8.... ).. Synes det er diskriminering. Hvor mye ville en RS2 koste å forsikre for en 60 åring? Jeg kan vedde 10 000kr på at jeg og du er mye bedre sjåfører enn gjennomsnits pensjonisten! På TV i fjor var det en sak om en 80-90-100 år gammal kar. Han hadde hatt førerkort hele livet, men aldri kræsja. Men så kjørte han sånn ca 300 meter i året også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...