Se på / prøve bil for meg?

Anbefalte innlegg

Kan noen i tr.heim si seg villige til å kikke på en bil for meg?

Noen med litt peiling på både karosseri og motor (ADU motor)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døh.. A8 ble ikke levert med ADU motor.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke?! Da må selger ha skrytt på seg!! :D Åja, stemmer, audi 80 ble levert med ADU... Må se på litt andre alternativer også vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil som er levert orginalt med ADU du har i sikte :)

 

Så det var en til salgs her oppe nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ADU motor ?

 

Insert explaination.. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Furre

ADU motor ?

 

Insert explaination.. ?

 

RS2 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

RS2 ;)

 

Ah :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt kikke på bilen og få med meg en mekaniker og oppretter i tillegg. Spørs bare hva som skal gjøres. Full sjekk, eller bare se om det er noe å se nærmere på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare for å se om det er noe å satse på.. Kan skaffe info om hvor den er iløpet av noen dager... Og, ja er RS2, men en ombygd 80/S2 (NBS RS2`n.... )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet Roger L. men det er nok ikke noen vits å kikke på bilen for meg likevel... Etter samtale med forsikringsselskapet har jeg valgt (kall det hva man vil, har ikke så mye valg...) å la være å kjøpe denne bilen... :(

 

Hva skal man vel med drømmer om ikke forsikringsselskaper kan knuse de..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nok ikke den første som har fått "et slag i trynet" når de har forsøkt å forsikre en RS2 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å si bombe.. Du får sette den på mor di. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Skulle til å si bombe.. Du får sette den på mor di. :D

 

Får heller bare vente til jeg blir "voksen" som de nok en gang kom med som argument ( samme de sa når jeg ringte og sjekket A8.... )..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Får heller bare vente til jeg blir "voksen" som de nok en gang kom med som argument ( samme de sa når jeg ringte og sjekket A8.... )..

 

Synes det er diskriminering. Hvor mye ville en RS2 koste å forsikre for en 60 åring?

 

Jeg kan vedde 10 000kr på at jeg og du er mye bedre sjåfører enn gjennomsnits pensjonisten!

 

På TV i fjor var det en sak om en 80-90-100 år gammal kar. Han hadde hatt førerkort hele livet, men aldri kræsja. Men så kjørte han sånn ca 300 meter i året også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.