Stavanger: Noen som vet hvor Roadshow'et blir?

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke lenge til de kommer til Stavanger, lurer bare på hvor det skal holdes????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d ska ver på møller bil stavanger.. fekk ordna det idag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det sei Fjetland, ell kor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjetland ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som sitter i Haugesund og lurer på å reise ned blir det kansje laga til noe lettfattelig kjøreanvisning fra

Mortaviken retning Randaberg -> Stavanger? Har jo vore i Stavanger noen ganger men kan ikke sei at man blir lokalkjent av å spinne gjennom byn på E39...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka dato og klokke e det nå igjenn dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som sitter i Haugesund og lurer på å reise ned blir det kansje laga til noe lettfattelig kjøreanvisning fra

Mortaviken retning Randaberg -> Stavanger? Har jo vore i Stavanger noen ganger men kan ikke sei at man blir lokalkjent av å spinne gjennom byn på E39...

 

Det er veldig lett ja, du bare følger E39 gjennom Stavanger og ut mot Sandnes. Så kjører du av på motorveien par hundre meter før Ikea (som du ser fra veien), så er du der så og si.

 

Ka dato og klokke e det nå igjenn dette?

 

Lørdag om 10 dager, klokkeslett e eg sannelig meg ikje sikker på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig lett ja, du bare følger E39 gjennom Stavanger og ut mot Sandnes. Så kjører du av på motorveien par hundre meter før Ikea (som du ser fra veien), så er du der så og si.

 

Men et par hundre meter før ikea kjører man faktisk forbi møller butikken som ligger inntil motorveien! : bh :

 

Så hold E39 hele veien fra ferja og kjør på skilt til Kristiansand. Når dere er ute på 4felts motorvei er det drøye 5min til dere passerer Møllerbutikken og svinger av.

 

Lørdag om 10 dager, klokkeslett e eg sannelig meg ikje sikker på..

 

Lokallagslederen vet det sikkert :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer du ville rette på Finni?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som sitter i Haugesund og lurer på å reise ned blir det kansje laga til noe lettfattelig kjøreanvisning fra

Mortaviken retning Randaberg -> Stavanger? Har jo vore i Stavanger noen ganger men kan ikke sei at man blir lokalkjent av å spinne gjennom byn på E39...

 

Vi bør få til en kolonne ned.

 

Jeg har ivertfall tenkt meg ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kikka litt på det karte... tror jeg skal klare å finne fram da... kjøre til avkjørsel kvadrat, snur 180* Første avkjørsel til venstre, neste til høgre:p Blir litt omvei å kjøre en avkjørsel forbi da... Hva står det på avkjørselen på motorveien? Forus? Mener å huske at det var forus som kom rett før lura... btw, dei har good "mad" på lura turistheim:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og komme me Passelaten, rekne eg me ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikka litt på det karte... tror jeg skal klare å finne fram da... kjøre til avkjørsel kvadrat, snur 180* Første avkjørsel til venstre, neste til høgre:p Blir litt omvei å kjøre en avkjørsel forbi da... Hva står det på avkjørselen på motorveien? Forus? Mener å huske at det var forus som kom rett før lura... btw, dei har good "mad" på lura turistheim:)

 

Stemme d, de he VELDIG go mad på lura turistheim.. hehe.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er frihelga mi, men ser jeg har blitt satt opp med ansvartsvakt, og den er veldig vanskelig å bytte bort : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skal jobbe til 18.00 kjipt... kanskje jeg må få byttet bort den vakta;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kipe de fartshumpene inn te fjetland. Der har eg stått fast mer enn en gang eg sko handla deler. Siste gang parkerte eg på utsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg trodde det var på Audi-avdelingen til fjetland og ikke nede på "gamlebygget".. har jeg helt error da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg som er litt blind, men når er det dette finner sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg som er litt blind, men når er det dette finner sted?

 

lørdag om 9 dager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det INGEN som vet noe om klokkeslett???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snodig om det ikke er fra i 10-11 tia..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ernst: dorr e innkjøring i andre enden, litt videre jønå svingen. der tror eg at dorr ikkje e hump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.