#51 Skrevet Juli 5, 2008 Tysse har vett eg !!! Christer...få de ud...me sitte her i spenning...du vett, hjulbuen (rostå) og N..RWEGEN. Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 6, 2008 Men hvem vant turen`??? Ingen som har ringt til meg, så antar det ikke ble lodd 00033 som var den heldig vinneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 6, 2008 Bilder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=127423 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 6, 2008 Tysse har vett eg !!! Christer...få de ud...me sitte her i spenning...du vett, hjulbuen (rostå) og N..RWEGEN. Haha Komme mandags kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 7, 2008 Har oppdater bilde tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...