Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i klubbmerker og skiltplater ?

Må ha før ferien og har prøvd å få tak i dette i lang tid. Noen plass man kan kjøpe dette i så fall. Begynner og bli lei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å kontakte Jan Henrik Nygård? han skaffet meg klubbmerker og lokal laget selger jo skilplater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har d, har ventet i 10 måneder. Han var fri først osv. Men lenge siden han fikk inn. Men har ikke hørt noe selv om jeg har sendt han flere PM`er. Han er vel opptatt, borte eller noe. Aldri sett noe til velkomstpakken heller. Så om det hadde gådd annt og kjøpt merker så hadde eg gjort det for lengst.

Jeg høres kanshe litt negativ ut her :/ Men er bare litt lei heile greia. Ville bare ha det før jeg la ut på langferieturen min.

 

Ble lovet merker fra en annen lokallagsleder sørpå også, men ingen ting derifra heller. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei.

Regner med at du får merkene dine ettervært, trur gjerne Jan Henrik er på Ferie nå visst jeg ikke tar så fryktelig feil.

Er det mange merker du trenger? Har noen liggende mener jeg som jeg kan sende deg visst jeg finner dem. har ikke bruk får dem enda! har å skiltplate liggende.

hvor i troms bor du? i Bardu? Kunne tatt dem med til Sørreisa å møt deg der en dag etter jobb! i morgen jobber jeg overtid. så du kunne jo kommet da! mener at jeg har 2 klistemerker og en skiltplate liggende! skal i garasjen å sjekke etter på! send meg en melding på 94498745, så klarer vi nok å ordne noe til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vorre kjempeflott :)

Ja han er sikkert på ferie eller noe, hadde svart om han var heime ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere skiltplater? Isåfall ta med ei til! Så tar du imot preben! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde desverre bare ei skiltplate.. men visst du vil ha Preben så tar jeg dem med i morgen på jobb. så kan du hente dem der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater har Truls Olsen, Audun Stokkan, Jan Henrik Nygård , Jørgen Hagerup og Tom Bakland liggende, så det er bare å ta kontakt med en av de dersom noen trenger skiltplater! :) Vanligvis har jeg også liggende, men de ble solgt for ikke lenge siden. :) Klistremerker er det Truls Olsen som sitter på, så hvis noen ønsker å kjøpe dette utover velkomstpakken, må han kontaktes! Han er på lokallagssamlingene også ;)

 

Preben: At du ikke har fått Velkomstpakken er meget beklagelig og det skal vi så absolutt ordne opp i. Send meg adressen din på PM, så skal vi få sendt det avgårde ASAP. Hvis det er flere som ikke har fått dette så send meg adressen på PM så vi får sjekket dette opp/ordnet opp! ;) Hvis du/dere har mulighet til å komme på lokallagssamlingene, så er det også en mulighet for å få ordnet dette, men skjønner at dette ikke er like lett for alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får 1 sett (2stk) klistremerker i året, vist man vil ha flere så kan dette kjøpes for den nette sum av 10,- pr. stk.

bare ta kontakt med truls olsen så får du sikkert fort.

 

når det gjelder velkomstpakke, er dette noe som ennå eksisterer ? trodde det blei kuttet ut for ei stunn siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde desverre bare ei skiltplate.. men visst du vil ha Preben så tar jeg dem med i morgen på jobb. så kan du hente dem der;)

 

Er ikke så nøye med kiltplatene, men om du hadde 2 stk merker til å ha på siderutene bak så ? :)

Du bor utpå dyrøya ja ? Jobber litt der nede av og til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater har Truls Olsen, Audun Stokkan, Jan Henrik Nygård , Jørgen Hagerup og Tom Bakland liggende, så det er bare å ta kontakt med en av de dersom noen trenger skiltplater! :) Vanligvis har jeg også liggende, men de ble solgt for ikke lenge siden. :) Klistremerker er det Truls Olsen som sitter på, så hvis noen ønsker å kjøpe dette utover velkomstpakken, må han kontaktes! Han er på lokallagssamlingene også ;)

 

Preben: At du ikke har fått Velkomstpakken er meget beklagelig og det skal vi så absolutt ordne opp i. Send meg adressen din på PM, så skal vi få sendt det avgårde ASAP. Hvis det er flere som ikke har fått dette så send meg adressen på PM så vi får sjekket dette opp/ordnet opp! ;) Hvis du/dere har mulighet til å komme på lokallagssamlingene, så er det også en mulighet for å få ordnet dette, men skjønner at dette ikke er like lett for alle.

 

Dette med velkomstpakke er ikke så farlig, har over tid motatt både kalender og treffpunkt. Var vel ikke så mye annet som følger med denne pakken ? annet en merker som jeg er ute etter nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må takke Mats Greger Paulsen for at han fikset meg 2 merker og 1 skiltplate på rekord tid. Han ville heller ikke ha noe for strevet. Kjemeflott!

 

Takker og bukker Mats

 

Mvh Preben Helgesen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er noen som ikke har fått velkomst pakke, merker eller skiltplater så er det bare å ta kontakt med en av oss i styret så skal vi få ordnet dette. Jeg er å få tak i til alle døgnets tider på mobil som regel (95733416) dersom noen sku savne noe, ha spørsmål eller forslag til hvordan ting kan gjøres anneldes. Pm og mail svarer jeg som regel ganske kjapt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når får vi tilsendt de merkene 1 gang i året? noe nytt som er kommet... Fikk et sett merker når jeg meldte meg inn for xxx år siden, og kjøpte et sett på vintertreffet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må takke Mats Greger Paulsen for at han fikset meg 2 merker og 1 skiltplate på rekord tid. Han ville heller ikke ha noe for strevet. Kjemeflott!

 

Takker og bukker Mats

 

Mvh Preben Helgesen

 

Håper du blir fornøyd.

Ingenting å takke får, er greit å hjelpe hverandre innimellom.

Du får legge ut bilder når du får montert merker og skiltplatene..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du får tilsendt noe klistremerker i posten. Jeg vet at før så sa de 1 sett i året. Men vet ikke om dette enda eksisterer. Men det er noe vi i styre kan sjekke opp. Og jeg har både skiltplater og klistremerker. Jeg kan nåes på 48110053 eller på msn/mail @ Truo2@online.no. Jeg er på de fleste lokallags møtene. Er mye å farter rundt på innlade, kan også få sendt klistremerker i posten. Samt plater men dette er da noe dyrere. Så om dere vil ha skilt plater og klistremerker så bare ta kontakt. Skilt plater koster 50 per PLATE, Klistremerke gratis så fremt du har fått et sett tidligere i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg prøve å komme meg på lokallagsmøte på torsdag som kommer, vis det da er møte.. er jo bare opptatt med jobb eller andre viktige ting.. å har for en gangs skyld ferie da.. :)

vil så gjerne pynte bilen med skiltplate og klistremerker :)

nå som jeg endelig har fått kjøpt meg audi, igjen, etter at den forrige varte 1 mnd..

 

btw, noen som har bakre potte til '95 audi 80 B4 ligganes? må få bilen EU-godkjent til uka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.