AW-Racing krasj på Gatebil

Anbefalte innlegg

Idioti? Kanskje. Underholdende? Uten tvil. Skal jeg dra på Gatebil for å se på kjøring, drar jeg for å se sladding, ikke for å se kjappe rundetider. Gatebil er Gatebil, og det kommer nok til å være blanding av sladdende biler og folk som er ute etter å kjøre kjappe rundetider helt til Gatebilfolka innser at de kanskje burde begynne med en annen oppdeling av "klassene" sine. Gatebil kommer alltid til være ei eneste stor "mølje" av folk som sladder og de som er ute etter kjappe rundetider. Men skal heller ikke se bort ifra at det kommer til å skje ei skikkelig ulykke der i nær fremtid.

 

Tror ikke Kenneth kjøpte bilen sin for å ta kjappe rundetider, men heller for å ha et morsomt leketøy som kan fungere til å kjøre fort og til å leke seg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idioti? Kanskje. Underholdende? Uten tvil. Skal jeg dra på Gatebil for å se på kjøring, drar jeg for å se sladding, ikke for å se kjappe rundetider. Gatebil er Gatebil, og det kommer nok til å være blanding av sladdende biler og folk som er ute etter å kjøre kjappe rundetider helt til Gatebilfolka innser at de kanskje burde begynne med en annen oppdeling av "klassene" sine. Gatebil kommer alltid til være ei eneste stor "mølje" av folk som sladder og de som er ute etter kjappe rundetider. Men skal heller ikke se bort ifra at det kommer til å skje ei skikkelig ulykke der i nær fremtid.

 

Tror hverken Kenneth eller Flemming kjøpte bilene sine for å ta kjappe rundetider, men heller for å ha et morsomt leketøy som kan fungere til å kjøre fort og til å leke seg med.

 

Ja, det er helt greit med sladding, det var heller ikke det jeg refererte til, alle vet jo hva som foregår på Gatebil. Men det er IKKE greit når det står en rescue-bil på banen og jeg regner med det også var gulflagg. Eller synes du det er helt greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er helt greit med sladding, det var heller ikke det jeg refererte til, alle vet jo hva som foregår på Gatebil. Men det er IKKE greit når det står en rescue-bil på banen og jeg regner med det også var gulflagg. Eller synes du det er helt greit?

 

 

ser litt dumt ut på den filmen der men følte jeg hadde full kontroll og at det ikke var noen fare. var heller ikke noe gulflagg ute der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere av de som var med meg måtte jo si ifra til flaggvakta bak autovernet der når det skjedde noe får han ikke så det selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja flagg hjelper virkelig...

Her prøver man å varsle med en gul bil :)

 

http://s173.photobucket.com/albums/w59/snylter/?action=view&current=S6300737.flv

 

Tom Rune

 

Nå har ikke jeg vært på noen banetreff, men om folk ikke følger (flagg)reglene som er satt, er det ikke da bare å få dem av banen, og ikke slippe dem utpå igjen før de har lært? Noen enkle flaggregler kan da ikke være så vanskelig.

 

Dette er ikke ment som kritikk mot drifting. Jeg mener at det må være lov å leke litt, og det er jo det som skaper mest underholdning for tilskuerne, men om man da blir bedt om å slippe forbi en som kjører på tid er det vel mulig å gå av gassen et sekund eller to?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer på hvor mange av dem som sitter her og svarer som har vært med utpå banen mens det kjører biler med 3-4x effekten i din egen bil rundt samtidig. Kom ikke å si at det er enkelt å slippe forbi biler. Spesielt ikke ved målstrekka der de fleste vil showe litt ekstra.

 

Ja, jeg har sitti på å sett et par prakteksempler på forbikjøringer som ikke skal kunne skje, bla en rød RX7 som passerte oss på høyre side halveis på gresset kun meter før en sjikane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du kjører på bane er det vel på EGET Ansvar? Det vil si at DU tar skadene på din bil og motpart tar på sin uansett? eller er jeg helt på villspor? Det sa nemmelig instruktøren til meg på gatebil våler 05! han sa " blir du kjørt på er det ditt ansvar og du må dekke skadene selv"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik kjøring er grunnen til at Gatebil kommer til å få en alvorlig ulykke snart. Er jo bare et tidsspørsmål før det går galt. Makan til idioti!

 

Dette er ikke idioti! er jo slik "Leking" som trekker folk til gatebil,Stå på Kenneth:) Fortsett den stilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som har filma den snutten der, og hva om den 80 quattron hadde brast inni de bilene som sto på andre siden der.

Da hadde det nok smelt bra. Flaks at det gikk som det gjorde der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som har filma den snutten der, og hva om den 80 quattron hadde brast inni de bilene som sto på andre siden der.

Da hadde det nok smelt bra. Flaks at det gikk som det gjorde der.

 

Om man har kjørt bilen så mye som Kenneth har gjort så vet man hvordan den oppfører seg så man kan jo ikke si at det er flaks!

Selvfølgelig! Det var jo flaks at det ikke stod et helikopter midt i veien når han kom på tverra ut av svingen!

 

Bana er for å leke seg på og da tøyer men grensene maksimalt! Det er slikt som trekker folk og det er det som er morsomt å se på syntes iallefall jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper ikke hvor mye bil en har kjørt. Det kan gå galt samma hvor mye en kjenner bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper ikke hvor mye bil en har kjørt. Det kan gå galt samma hvor mye en kjenner bilen.

 

Var det jeg mente med helikopteret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det helikopteret du snakker om har egen landingsplass:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilforumet neste....Sitter egenlig bare å venter på "nyheten" om stor ulykke på Gatebil...Noen må nok lære på kroppen virker det som. Men er vel andre ting som spiller inn her, kremt,kremt cash is king...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Showkjøring" som Alm og flere driver med er jo mye mer morro en å se på en bil som kjører runde på runde for å følge idealspor og rundetid.

Synes heller ikke en quattro i full sving kan sammenlignes med en sliten Japse driftebil eller andre slitne RWD som har 200hk og 14" piggfritt....

 

 

Hva hadde gatebil vært om alle kjørte rundetid..? .....ingenting....

Folk vil se biler bli BRUKT :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Showkjøring" som Alm og flere driver med er jo mye mer morro en å se på en bil som kjører runde på runde for å følge idealspor og rundetid.

Synes heller ikke en quattro i full sving kan sammenlignes med en sliten Japse driftebil eller andre slitne RWD som har 200hk og 14" piggfritt....

 

Hva hadde gatebil vært om alle kjørte rundetid..? .....ingenting....

Folk vil se biler bli BRUKT :D

 

WORD!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier dere den dagen det går et liv tapt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier dere den dagen det går et liv tapt da?

 

Det var da veldig? Syntes du slik kjøring er helt på jordet? Da må du nesten gå til Gatebil ledelsen og be dem forby slikt. Nytter ikke diskutere det her uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått!!:D men tror du skal takke grusen du toucha borti for at den gule bilen fortsatt er like hel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier dere den dagen det går et liv tapt da?

 

 

Men folk kan da kjøre aktivt uten at liv skal gå tapt , Det har vel mer om opplegget/planlegginga til gatebil å gjøre.... , mye biler som fører til kø kjøring er sellfølgelig ikke bra.

Mindre biler utpå samtidig ville nok hjulpet....., men det fører til misnøye da det blir mer venting osv...

 

Som Alm sa selv , så ble han oppfordra til å kjøre aktivt av gatebil..... , så da gjør han det :D

Men med gulflagg/bil burde det nok gå opp et lys... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da veldig? Syntes du slik kjøring er helt på jordet? Da må du nesten gå til Gatebil ledelsen og be dem forby slikt. Nytter ikke diskutere det her uansett.

 

Neida gjør ikke det, det er rått for all del. Digger jo den hylende femmerlyden:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man har kjørt bilen så mye som Kenneth har gjort så vet man hvordan den oppfører seg så man kan jo ikke si at det er flaks!

Selvfølgelig! Det var jo flaks at det ikke stod et helikopter midt i veien når han kom på tverra ut av svingen!

 

Hehe veldig med på denne her:)

kan si hva dere vil men å bedømme hvordan jeg takler å kjøre en bil og vite hvordan den oppfører seg til enhver tid er det vel jeg som kjenner best. kunne kjørt borti ditt og datt blir litt feil å fokusere på.

 

hva kaller dere det wrc bila driver med da? 200km`t med full sladd rundt svinger og tett i tett med busker som står 2 meter unna veien. galskap over galskap det da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært moro å fått en av dere som er mest negative eller aldri har vært på et banetreff til å sitte på en tur for å høre hvor galskap det egentli er.

føler selv at jeg har bra kontroll og det kan nok sikkert til tider se mye verre ut utenpå enn det egentli er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært moro å fått en av dere som er mest negative eller aldri har vært på et banetreff til å sitte på en tur for å høre hvor galskap det egentli er.

føler selv at jeg har bra kontroll og det kan nok sikkert til tider se mye verre ut utenpå enn det egentli er.

 

Jeg har aldri vært på banetreff og synes kjøringa ser helt gal ut. : vinke :

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.