AW-Racing krasj på Gatebil

Anbefalte innlegg

Hvorfor sier nesten alle som blir kritisert dette? Selv de med grisefæl styling sier at det er "misunnelse" ute å går. Tviler på at Marius er så veldig misunnelig på deg fordi bilen din er så utrolig "værst".

 

 

Og noe klager fra Gatebil tror jeg du skal se lenge etter, og det skyldes nok ikke at du trekker 16.000 mennesker til gatebil. Kalles vel heller for dårlig gjennomføring, dårlig tilrettelegging for tilskuernes sikkerhet. Gatebil er og forblir useriøst.(kan vel legge til at det ikke finnes noe misunnelse i dette innlegget, men du får tolke det som du selv vill.)

 

Ja det er helt sikkert derfor det kommer så sinnsykt mye folk på disse treffene, alt fra småbarnsfamilier til gamle tanter: dum : Høres ut som det er livsfarlig og være på disse treffene. Jeg har vært på de fleste av treffene både på bane og som tilskuer, og jeg har alldri vært døden nær eller i nærheten av å bli skadet på noen måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fatter ikke at dere gidd å diskurtere ditta her en gang jeg : rolleyes

 

Bruk heller all energien til å skrive klager til møkka huset i oslo om bilavgifter så kan vi kresje mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Kenneth 100%! Sladd og ha det gøy ! :) Drit i om det spruter litt grus! Det er MORRO å se på de som kan å kjøre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er helt sikkert derfor det kommer så sinnsykt mye folk på disse treffene, alt fra småbarnsfamilier til gamle tanter: dum : Høres ut som det er livsfarlig og være på disse treffene.

 

Folk kommer for å drekka, drekka, drekka. Er ikke mye gammle tanter på gatebiltreffene. Og småbarnsfamilier er det heller ikke så mye av. Er vel mest 18åringer som raver rundt i fansy kostyme, drita klokka 12 på dagen.

 

Gatebil er ikke så veldig seriøst. Men så klart så må man vel holde med Gatebil om man skal få æren av å trekke 16.000mennesker til Våler banen.

 

Går ann å bruke huet, og om man kjører slik at bakhjulene er utenfor asfalten nesten hver runde, da har man tydeligvis ikke 100% kontroll over sin egenbil. Hadde det ikke vært bedre å brukt denna 100% kontrollen på å sladdet hele svingen på asfalten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk kommer for å drekka, drekka, drekka. Er ikke mye gammle tanter på gatebiltreffene. Og småbarnsfamilier er det heller ikke så mye av. Er vel mest 18åringer som raver rundt i fansy kostyme, drita klokka 12 på dagen.

 

Gatebil er ikke så veldig seriøst. Men så klart så må man vel holde med Gatebil om man skal få æren av å trekke 16.000mennesker til Våler banen.

 

Går ann å bruke huet, og om man kjører slik at bakhjulene er utenfor asfalten nesten hver runde, da har man tydeligvis ikke 100% kontroll over sin egenbil. Hadde det ikke vært bedre å brukt denna 100% kontrollen på å sladdet hele svingen på asfalten?

 

Har du prøvd å kjøre en 4 hjulstrekker med sladd? høres ikke sånn ut! trenger som regel litt mere plass enn en bakhjulstrekker og er ikke alle svinger som det er

nok plass til å holde sladd i gjennom på alt slags underlag men hvis j veit at det blir nok plass hvis bakhjula ligger noe utafor asfaltkanten så bryr det meg veldig lite . om det heter gatebil eller vwaudi-club og folk er drita eller om bestemor står å ser på bryr meg midt i ræva. Etter min mening så står publikum veldig trygt alle steder da det er satt opp sperringer i alle retninger. blir disse brutt eller dem ser folk har kommet for tett ved bana så blir kjøringa stoppet til det er ordnet. om det er 16000, 40000 eller 50 stk som står å ser på merker jeg også veldig lite av da jeg har det like moro med å kjøre uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at jeg har 100% kontroll skal jeg ikke påstå men skulle likt å visst hvor mange som har det utpå bana der. stort sett det værste som kan skje utpå bana i mine øyne er at en blir stående fast i sanda eller at en kommer borti hverandre som jeg gjorde på våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke no vits i å prøve.. Det blir aldri bedre enn det der.. Så å si at denne karen ikke kan å kjøre, skyt dere i foten i stedet for, evnt drit på leggen.. Det gjør samma nytta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde ikke det gikk ann å få så mye pyser å homor inn på forumet her?:P er dere virkelige så negative til litt lekekjøring, da syns jeg at dere heller kan melde dere inn i kristelig folkeparti å sitte å pugge det. Jeg har selv suttet på noen runder med alm, og det var den råeste kjøre turen jeg har hatt på bane!:D Må være noe rart, når flaggvaktene står å heier på mr alm å opp med tommelen hver gang han kommer brett rundt svingen. nei folkens! vi kjører jo på bane for å få kjørt fra oss, Og da er det vel mye bedre å kjøre på bane en å kjøre i 220 gjenom ei 60 sone der det kansje går unger? få opp øya folkens. hadde vært mere ulykker vist all kjøring skulle godt på veien trur jeg! :):evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få ener golfen din utpå banen å kjør sånn du da: rolleyes: vinke :

 

hørt om ironi?? poenget mitt var at det var RÅTT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte med sladd utom sanda der flere runder på rad og tok fint igjen kontran hver gang. mener selv jeg hadde full kontroll og blir ikke skremt fordi om bakhjula er litt utafor asfalten. satt faktisk med en hånd på rattet og tommel opp i ruta til flere som sto og tok bilde mens jeg hadde sladd utom sanda der og utpå asfalten igjen, hadde nok ikke gjort det i en mistet kontrollen situasjon.

 

Det er jeg faktisk vitne på, og har film av det! den kommer i kveldingen!;) og marius, du kunne jo flytta deg, å ikke klage for at du fikk litt grus over deg! var jo uber rått å se på!:)

Anders: sorry:p virka så på hugget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få ener golfen din utpå banen å kjør sånn du da: rolleyes: vinke :

 

Hei du...

 

Siden du ikke skjønner bedre så har Golf 1 framhjulsdrift og det lar seg ikke gjøre å kjøre sånn (bortsett fra noen gale svensker)... : rolleyes

 

Og hva i all verden har en einser i denne diskusjonen å gjøre?

 

Du burde bekymre deg om HELT andre ting en å sitte her og være rappkjefta, det er du alt for liten for...

 

Hilsen en som begynner å bli lei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du...

 

Siden du ikke skjønner bedre så har Golf 1 framhjulsdrift og det lar seg ikke gjøre å kjøre sånn (bortsett fra noen gale svensker)... : rolleyes

 

Og hva i all verden har en einser i denne diskusjonen å gjøre?

 

Du burde bekymre deg om HELT andre ting en å sitte her og være rappkjefta, det er du alt for liten for...

 

Hilsen en som begynner å bli lei.

 

 

 

Whooohoo!!! Nå er sjefskverulanten kommet på banen. : popcorn

 

Nå blir det heftige diskusjoner fremover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whooohoo!!! Nå er sjefskverulanten kommet på banen. : popcorn

 

Nå blir det heftige diskusjoner fremover!

 

Akter ikke å legge meg i denne diskusjoen, Alm-gutta kjører sinnsykt rått og det er absolutt verdt titten. At man av og til ikke har 100% kontroll gjelder vel ikke bare dem som ligger breisest... (hilsen oss i sandfelle-klubben) : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ohttp://s51.photobucket.com/albums/f398/golf2gti16v/?action=view&current=KennethPERFEKTsladd.flv

 

 

Overlegent! Et godt bevis på at ting er "noen lunde" under kontroll;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en til fra bredsladden sept 07

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

deilig å se på ass, stå på kenneth hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det gulflagg eller ikke? Og som sagt det er jo bare og flytte seg:p

 

At grusen kom flyende var ikke noe stort problem. Det var for å presisere at jeg stod der og så alt som skjedde. Gult flagg var oppe helt fra M3'en havna i sandfella ca. 15 runder før. Er ikke bare på det filmklippet der vi ser heller dristig kjøring samtidig som det pågår redning, men runde etter runde og ikke bare av hr. Alm.

 

Det er helt greit for meg at det er sladding og mye tullekjøring på Gatebil da det tydeligvis er det tilskuerne er opptatt av (men ingen som bryr seg om det skal være morsomt for de andre som kjører), MEN når biler står i grøfta bør man vel kunne droppe den verste villmannskjøringa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde ikke det gikk ann å få så mye pyser å homor inn på forumet her?:P er dere virkelige så negative til litt lekekjøring, da syns jeg at dere heller kan melde dere inn i kristelig folkeparti å sitte å pugge det. Jeg har selv suttet på noen runder med alm, og det var den råeste kjøre turen jeg har hatt på bane!:D Må være noe rart, når flaggvaktene står å heier på mr alm å opp med tommelen hver gang han kommer brett rundt svingen. nei folkens! vi kjører jo på bane for å få kjørt fra oss, Og da er det vel mye bedre å kjøre på bane en å kjøre i 220 gjenom ei 60 sone der det kansje går unger? få opp øya folkens. hadde vært mere ulykker vist all kjøring skulle godt på veien trur jeg! :):evil:

 

For du kjører jo aldri fort på veien heller... : rolleyes

 

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=996864&postcount=24

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir lei meg når jeg ser hvor mange som er medlem av en bilklubb og syter så inni granskauen. Hvis du er med i klubben for å pusse på bilen din så gjør det og ikke sitt å klag på det hjørne andre folk intriserer seg for. Hadde det vært så fantastisk ille som dere skal ha det til så hadde sikkert Mr Alm sittet med henda lenka. Nei folk, ser ikke helt poenget med grining fra Tromsø til moss for en slik ting.

 

Håper å se deg 11-13 juli på rudskogen Alm. Konge kjøring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo si at denne diskusjonen er litt barnslig.... Nå har jo mister Alm sagt at det ikke var så lurt det han gjorde i forbindelse gulflagg. At han kan ratte bil er det ingen tvil om heller, men må jo si at jeg er enig med de som sier "tull kjøring" ved gulflagg, noe som også Alm selv sier indirekte. Han har tatt lærdom av dette slik jeg ser det......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er blant dem som bare sitter og venter på nyheten om en større ulykke på et Gatebiltreff. Kjøringa på den videoen som ligger i tråden her, kan i beste fall kalles idiotisk. Om jeg setter fyr i tørt gress her nå, så får det bare være. Dette skal ikke forekomme ved gulflagg.

 

Når jeg leser denne tråden, får jeg inntrykk av at mange synes at dette er "greit" bare fordi arrangementet heter Gatebil, og fordi Gatebil er kjent for sladding og showkjøring. Hva om Gatebil plutselig ble kjent for stygge ulykker og tap av liv? Hadde det da vært like "greit"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal ikke forekomme ved gulflagg.

 

Det gjorde det vel heller ikke... fordi det vel ikke ble gulflagget.. ettersom jeg skjønte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

My bad. Likevel, han burde jo se den gule bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.