Hva med classic treff neste sesong?

Anbefalte innlegg

Sitter å tenker (det er vel bare å skryte....) Vi bør jo ha et treff rettet mot de gamle bilene også til neste sesong, eller???

Noen som vil være med på å arrangere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo flettes inn i et vanlig treff, der en har en egen premiert utstillingsklasse for disse. En kan jo dele opp i et utall av klasser, f.eks peneste Audi, peneste VW, peneste Classic og peneste bastard :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit med Classic-avdeling på et vanlig treff.

 

Men et Classic-treff ville jo vært noe helt eget : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Greit med Classic-avdeling på et vanlig treff.

 

Men et Classic-treff ville jo vært noe helt eget : ja :

 

Det er det jeg mener også. Klart vi skal være med på de andre også. Men vi bør jo ha et for de gamle. Vi kan jo høre med Oslo VW klubb f.eks, om de vil være med arrangør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på. men hva med å treffes på et sted hvor alle har muligheten??? f.eks i hallingdal som liksom er midt i sør-norge??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bård Mo-Gregersen

Er med på. men hva med å treffes på et sted hvor alle har muligheten??? f.eks i hallingdal som liksom er midt i sør-norge??

 

Det er en mulighet, veit at mange klubber bruker Gol camping til slike treff.

Kjørt treffet fra fredag kveld til søndag f.eks.

Da med hyggelig prat og grilling fredag kveld. Så kansje et rebusløp på formiddagen på lørdag, etterfulgt av treffet.

Premieutdeling kansje søndag før hjemreise. Bare en ide. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Hunderfossen ;)

 

Der er jo åsså Norsk Vegmuseum, familieparken, Lilleputthammer m.m

 

 

 

Både Amcar-gutta og Capri-klubben har hatt landstreff der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Hva med Hunderfossen ;)

 

Der er jo åsså Norsk Vegmuseum, familieparken, Lilleputthammer m.m

 

 

 

Både Amcar-gutta og Capri-klubben har hatt landstreff der...

 

Det er også et godt alternativ. Har også vært oppe i en tråd før.

Da prøvde jeg å sende en e-post dit. Men fikk aldri svar.

Spørsmålet er vel hvor vi får mest respons/oppmøte??

Gol ligger vel mer midt i for de fleste, eller?? Tenker da på f.eks bergen og stavanger. Men samtidig, så blir jo gol litt feil for trondheim.

Kansje vi skulle åpnet en tråd med forslag til hvor dette treffet bør være??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja tror ikke gol er helt feil for tr.heim, det er nesten likt for de fra kr. sand??

 

Vet at Ford har treff der O.L.

 

synes det burde vært på sånne plasser, men samtidig mister vi oppmerksomheten fra publikum, men om det er treff mest for "internt" greie så er det ideelt!!

 

ellers er de stroe byene et alternativ, er ikke så aktiv av meg, men kunne tenke meg å finne på noe her i bergen, men luftklubben her er lite samarbeidsvillig når det gjelder vannkjølte klassikere :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bård Mo-Gregersen

tja tror ikke gol er helt feil for tr.heim, det er nesten likt for de fra kr. sand??

 

Vet at Ford har treff der O.L.

 

synes det burde vært på sånne plasser, men samtidig mister vi oppmerksomheten fra publikum, men om det er treff mest for "internt" greie så er det ideelt!!

 

ellers er de stroe byene et alternativ, er ikke så aktiv av meg, men kunne tenke meg å finne på noe her i bergen, men luftklubben her er lite samarbeidsvillig når det gjelder vannkjølte klassikere :(

 

For å vise oss utad, kan vi jo ta en cruising runde da. Da syns vi.

Opel har også hatt treff der.

Tenker meg om litt, så kan jo tr.heim folket kjøre over beitostølen. Da blir det jo ikke ille alikevel. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov

Da med hyggelig prat og grilling fredag kveld. Så kansje et rebusløp på formiddagen på lørdag, etterfulgt av treffet.

Premieutdeling kansje søndag før hjemreise. Bare en ide. :)

 

Rebusløp? Mine illsinte 51.1 hk i classic'en min forventer akstest og striitracing ;)

 

Men ja et eget classic treff hadde vært morro.. Så måtte nybilene parkere uttafor porten og gå inn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er Classicer neste år, så da er det ikke umulig at jeg kommer hvis det blir noen Classic treff.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.