Anbefalte innlegg

Kan absolutt anbefale Sebra Bilglass på Lørenskog!

Husker ikke hva jeg betalte, men fikk syv års garanti, og nå har det gått fire år og rutene er like fine!

De brukte 3M film, og gir visst 10års garanti nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Black Beauty :P

'''

 

Det var kult ja, Takk for forslaget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen som legger på film i sogn & fjordane eller i nærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La på en solfilm kant i frontruta i sommer, ca 15 cm ned på ruta, hos Blomquist, blei veldig bra.

Har vært til EU godkjenning nå, fikk en 2`er. :(

Alt som er klistret på, dvs. uorginalt, er ulovlig. Gjelder sideruter foran også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La på en solfilm kant i frontruta i sommer, ca 15 cm ned på ruta, hos Blomquist, blei veldig bra.

Har vært til EU godkjenning nå, fikk en 2`er. :(

Alt som er klistret på, dvs. uorginalt, er ulovlig. Gjelder sideruter foran også.

 

 

A6`n min var til EU-kontroll igår, uten merknader ( og det selv om jeg har film på siderutene foran b-stolpen ). Kontrollen påviste heller ikke noen andre feil eller mangler. Så da er jeg igrunnen fornøyd. Har iallefall noe å slå i bordet med om onkel P skulle dukke opp. Passerte forresten et par kontrollposter igår uten reaksjon. Og det er ikke akkurat vanskelig å se at rutene mine er filma. Så dessverre får jeg vel kanskje si, så tror jeg nok det eksisterer en viss forskjellsbehandling her.

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tok du EU-kontrollen Kristian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenland Auto AS som lokal Audiforhandler, selvfølgelig !!! Jeg har best erfaring med merkeverkstedene, selv om jeg vanligvis bruker Skien Bil AS. De hadde ikke tid til å ta kontrollen for meg før 15.12 ( noe jeg var helt avhengig av ift. utløp av garantitid fra selger av bilen ), så derfor måtte jeg ty til Grenland Auto AS denne gangen. Du da ??

 

Vet av erfaring at kontrollene slår hardt ned på bannere og annen type dekor i øvre del av frontruta.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg sota rutene på sin Mazda 6 stv i sommer.

Han betalte kun 3500,- og det ble skikkelig bra. Ser du er fra drammen, han gjorde dette i larvik. På en bilglassbutikk som heter Blomquist.

 

Jeg brukte også Blomquist Glassmester i Larvik på en Mercedes C280 jeg hadde og betalte 5000.- for toppstripe i frontruta, alle siderutene og bakruta. Og et kjempebra resultat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenland Auto AS som lokal Audiforhandler, selvfølgelig !!! Jeg har best erfaring med merkeverkstedene, selv om jeg vanligvis bruker Skien Bil AS. De hadde ikke tid til å ta kontrollen for meg før 15.12 ( noe jeg var helt avhengig av ift. utløp av garantitid fra selger av bilen ), så derfor måtte jeg ty til Grenland Auto AS denne gangen. Du da ??

 

Vet av erfaring at kontrollene slår hardt ned på bannere og annen type dekor i øvre del av frontruta.

 

Kristian.

 

Jeg var hos Esso Goberg i Skien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud fra Riis bilglass i Drammen på 5500,- + moms

Blomquist i Larvik 5500,- inkludert moms (Kunne skrive kvittering på lastebilrute)

Film lars venter jeg på tlf fra.

 

Hmmzz.. Syns folk snakka om 3500 og sånn jeg hmm.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hos eclipse får man klubbrabatt, jeg sotet rutene på min der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye måtte du betale der a?

 

 

hos eclipse får man klubbrabatt, jeg sotet rutene på min der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg betalte rundt 4500 for 7 ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud fra Riis bilglass i Drammen på 5500,- + moms

Blomquist i Larvik 5500,- inkludert moms (Kunne skrive kvittering på lastebilrute)

Film lars venter jeg på tlf fra.

 

Hmmzz.. Syns folk snakka om 3500 og sånn jeg hmm.. :)

 

 

Kvitto på lastebilrute ??? Hva er vitsen ?? Solfilm eller ikke ?? Samme hva det står på kvitteringen vel...

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvitto på lastebilrute ??? Hva er vitsen ?? Solfilm eller ikke ?? Samme hva det står på kvitteringen vel...

 

Kristian.

 

 

Blir vel mer for de som er selvstendignæringsdrivende så de kan svindle litt med moms osv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel mer for de som er selvstendignæringsdrivende så de kan svindle litt med moms osv;)

 

..så Blomquist i Larvik er altså et sånt firma. Det sier vel litt om seriøsiteten deres i så fall. Tror jeg ville holdt meg langt unna... Er de useriøse på et området kan de fort være det på et annet også. Husk også at det er en del yrkesgrupper/forskjellige folk som leser innlegg her på forumet, så den type info er kanskje ikke det lureste å legge ut her.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prata med Film Lars nå. Han sa det rett ut han at han egentlig ikke var så innterisert i og ta A4 sedan pga bak ruta. Han var så redd det skulle legge seg "Hår når han skulle inn i bilen med filmen. Ærlig og trivelig mann. Men jeg måtte bare stikke innom så skulle han se på det. For han tok ikke ut rutene.

 

 

Ta kontakt med Film Lars på tlf: 22 15 15 17 han har trivelige priser.

Han holder til i Oslo - Bentsebrugata 13B hus 3.

Dette er rett ved siden av Akers elva.

Meget flink herre mann med meget lang farts tid som "film legger".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså han sa det ikke direkte.. Men han sa det kan vi bli enige om. Tror jeg går for Riis bilglass i skien jeg.

 

 

..så Blomquist i Larvik er altså et sånt firma. Det sier vel litt om seriøsiteten deres i så fall. Tror jeg ville holdt meg langt unna... Er de useriøse på et området kan de fort være det på et annet også. Husk også at det er en del yrkesgrupper/forskjellige folk som leser innlegg her på forumet, så den type info er kanskje ikke det lureste å legge ut her.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså han sa det ikke direkte.. Men han sa det kan vi bli enige om. Tror jeg går for Riis bilglass i skien jeg.

 

Smart!! Har gjort det samme (på bil nr. 2 i rekken nå), og er kjempefornøyd. Kan ikke tenke meg å kjøre uten film på neste bil heller.... Jobben Riis Bilglass har gjort med filming av min bil har iallefall vært veldig bra. Dessuten har jo du som jeg sølv metallic. En farge som matcher filmen veldig bra...

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp.. mye sol gjennom slipp har du a?

 

 

Smart!! Har gjort det samme (på bil nr. 2 i rekken nå), og er kjempefornøyd. Kan ikke tenke meg å kjøre uten film på neste bil heller.... Jobben Riis Bilglass har gjort med filming av min bil har iallefall vært veldig bra. Dessuten har jo du som jeg sølv metallic. En farge som matcher filmen veldig bra...

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.