Stavanger: Fotokveld idag - tirsdag (Kl 2100 Statoil Forus) BE THERE!

Anbefalte innlegg

Etter 3 uker med vestlandssommervær er det endelig meldt god vær igjen... Tenke at en fotoshoot nå rett før fellesferien må jo være på sin plass. Regner med det er noen som skal utbedre doningene sine i løpet av fellesen, så da kan vi jo få før- og etter-bilder i beste seoghør stil.

 

Hvis det var noen som var på sandvollyen i forrige uke, så fikk de sikkert med seg at det er populært med lange navn på begivenheten man skal foreta seg. *FIVB-Swatch-ConocoPhilips-Grand-Slam-Volley-Tour-Stavanger-2008* eller noe sånn het det visst...

 

Vi her i klubben kan vell ikke være noe dårligere så en *VACN-Stavanger-lokallag-Golf-evolution-andotherVAG's-prehollyday-fotosession-2008* må jo være på sin plass... '

 

Klokka er nå ca hall 11, og det er jo et flott fotolys på denne tiden (og tidligere på kvelden), og det blir sikkert bedre på onsdag-torsdag, for da er det meldt strålende sol...

 

Personlig så har jeg 3mpix på et sliten mobilkamera, så jeg håper jo på at dere som har utstyret i orden kan stille . Noen som vet om greie fotoplasser??

 

Lufter dette nå siden jeg personlig skal reise på ferie etter Road-showet på lørdag, og dermed ikke har anledning til å være med på noe sånn etter lokaltreffet på søndag (hvis det er treff nå til helga...), og det er kanskje andre og som skal på ferie nå i den nærmeste framtiden...

 

Et det : bh : - eller : rock : -stemning for noe slikt??

 

-JM-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en del som har med kamera på Roadshow, så blir nok mulighet for å ta noen kule bilder foran inngangen til Fjetland for de som vil det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan prøve å presse inn en fotoseanse i min alt for hektiske feriehverdag :)

Edit: kjørebilder, noen som er hypp på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me, har camera å nye linsa på vei heim i posten :) men kan iche på onsdag, Torsdag då elle? Såg dår sto ein ud brente laste bil nere på helipaden bag tvedt sentere må få t nogen kule bilder der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me, har camera å nye linsa på vei heim i posten :) men kan iche på onsdag, Torsdag då elle? Såg dår sto ein ud brente laste bil nere på helipaden bag tvedt sentere må få t nogen kule bilder der :)

 

eg åg såg den udbrende lastebilen.. sjefs baggrunn.. ser ud som an har blitt stjålen fra Chernobyl...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ann va råe :P Ta det idag elle på fredag? ska vist ud me jobben på torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag kan det passe for meg, hvor var denne lastebilen? kan jo ta med meg alle bila så får vi fotografert litt av kvart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der HCH hadde verksted før.. ved siden av volvo på forus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk eg også en åpning t å ver med på Fotoskytinga. Ble vist ikke noen flybilett på meg i dag. så jeg kan stille med kamera hvis det blir noe i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje stille idag eg og. Så lenge det e etter kl 20.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Looking good so far!!

 

Blir det både stilbilder og "drive-by-shooting"??

Jeg har takluke hvis noen tør å stå opp gjennom den i fart :P :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder å henge ut sideruta:

IMG_2281.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal vi si da gutter? Kl 21 ved Statoil Forus? Siden ikje alle vet hvor helipaden e, så kan me heller kjøre ut sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer bra det... så får jeg vaska bilen samtidig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, samme her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES! Tippe eg stille me min 3 ruda banditt! hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES! Tippe eg stille me min 3 ruda banditt! hehe.. :P

 

Bare å rulla ner førervindue d så e der ingen som vei at den mangle 1 vindu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille :) heim å vaska å gnikka litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jobbe til 2115, kommer så fort jeg klarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, då må eg jo vaska bilen å greie, elle rett å slett bare mura meg inn i garasjen, hmmmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har manuell bilvasker på jobben med du kan få låna for 30kr. Avfetting, varmvoks og tørglans. tempraturen på vannet kan en bestemma sjøl. samt alt aent der i tilleg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arh!

Bilen min e levert t lakkering:((((

Men blir det treff på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff bli dar på søndag ja... og Roadshow på lørdag.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.