Haugesund: Lokallagsmøte 3. Juli

Anbefalte innlegg

Tiden går fort å på torsdag er det første i mnd igjen.

 

Er mange bortreist eller skal vi prøve på møte ?

 

 

Jeg drar med meg speilreflex kamera så kan vi ha en liten photoshot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ferie og tvile på om eg kan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg er med om det blir møte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke mulighet jeg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke mulighet jeg :o

 

dårligt :P eg som tenkte å ha felles visning av ein video der ein rs2 med henger med et stk passat på, går fortere enn ein golf 2 opp over noen bakker :P hehe besta synet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e med =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårligt :P eg som tenkte å ha felles visning av ein video der ein rs2 med henger med et stk passat på, går fortere enn ein golf 2 opp over noen bakker :P hehe besta synet :P

 

 

pokkern det vil eg o sjå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårligt :P eg som tenkte å ha felles visning av ein video der ein rs2 med henger med et stk passat på, går fortere enn ein golf 2 opp over noen bakker :P hehe besta synet :P

 

Den filmen må jeg få av deg en annen gang uansett : rock :

er offshore enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok på jobb her også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dem klistremerkene som er til siderutene bak finnes i flere størrelser?Var ute hos Tore på Aksdal Bil i dag å henta meg noen eksemplarer, men dem viste seg å være for lange til å passe i den bakerste sideruta bak på bilen. Merke er ca 29 cm langt. Bilen det er snakk om er en A6 C4 sedan, noen som har funnet andre løsninger på plassproblemet?

 

Lurer på å reise ut i morgen ja, men må i en ettårsdag samme kveld. Når er evt møtet? Oppe med gamle hgds billag? Har aldri vore der men skal vel ikke være så vankeli å finne det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dem klistremerkene som er til siderutene bak finnes i flere størrelser?Var ute hos Tore på Aksdal Bil i dag å henta meg noen eksemplarer, men dem viste seg å være for lange til å passe i den bakerste sideruta bak på bilen. Merke er ca 29 cm langt. Bilen det er snakk om er en A6 C4 sedan, noen som har funnet andre løsninger på plassproblemet?

 

Lurer på å reise ut i morgen ja, men må i en ettårsdag samme kveld. Når er evt møtet? Oppe med gamle hgds billag? Har aldri vore der men skal vel ikke være så vankeli å finne det..

 

vist du klipper av litt i endene så passer merket heilt kanon.. tror eg klippa vekk vw merket og ringane... litt tabu kansje men då passa dei i trekant vinduet iallefall..vist du kommer på møte i mårra så ser du kossen det ser ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist du klipper av litt i endene så passer merket heilt kanon.. tror eg klippa vekk vw merket og ringane... litt tabu kansje men då passa dei i trekant vinduet iallefall..vist du kommer på møte i mårra så ser du kossen det ser ut.

 

" AUDI - CLUB NORWEGEN OOOO "

 

Blir vel tullete det... Er ikke mye som mangler på å få plass... et VW merke eller en av auto union ringene.. kan kansje ver nok å ta vekk bindestreken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt dårlig ut dette - bare 3-4 stk ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

" AUDI - CLUB NORWEGEN OOOO "

 

Blir vel tullete det... Er ikke mye som mangler på å få plass... et VW merke eller en av auto union ringene.. kan kansje ver nok å ta vekk bindestreken...

 

02072008247.jpg

 

sånn ser d iallefall ut hos mg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt dårlig ut dette - bare 3-4 stk ?

 

eg å jk stille iallefall opp visst det blir noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e på jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe i dag. Er vel litt lite med bare 3-4 stk? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.