M & R: Campingvogn - fast plass

Anbefalte innlegg

Hei folkens...

 

Vi er på jakt etter en fin plass/campingplass å ha campingvogn stående fast i sommersesongen.

Er det noen som har tips og anbefalinger å komme med???

 

Litt krav/ønsker:

 

- Maks 2 timer fra Molde

- Sted med stabilt vær med høyest mulig temp

- Helst ved sjøen/innsjø

- Andre fastplass folk bør helst ikke være kun 60-70 åringer

 

Håper noen har noe å komme med...

 

Muri Camping i Valldal er full...skal se på Eikesdal Camping i morgen...men vi trenger flere tips/råd!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens...

 

Vi er på jakt etter en fin plass/campingplass å ha campingvogn stående fast i sommersesongen.

Er det noen som har tips og anbefalinger å komme med???

 

Litt krav/ønsker:

 

- Maks 2 timer fra Molde

- Sted med stabilt vær med høyest mulig temp

- Helst ved sjøen/innsjø

- Andre fastplass folk bør helst ikke være kun 60-70 åringer

 

Håper noen har noe å komme med...

 

Muri Camping i Valldal er full...skal se på Eikesdal Camping i morgen...men vi trenger flere tips/råd!!!!!

 

 

Du kan jo sjekke på campingene i tafjorden.. Det er jo i umiddelbar nærhet av sjøen, og der er jo det varmerekord i landet ganske ofte.. Fin plass er det også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eikesdalen er jo suveren..

Tørt innlandsklima hele sommeren, eneste at det er mange eldre der. Men er det ikke det på alle campingplasser? :)

Har selv sommerhus i eikesdal og stortrives der.

 

Det ligger jo også 1-2 campinger på vei til eikesdalen, samt 1 i fresvika mot Sunndalen ved sjøen.

Men av alle disse ville nok jeg valgt Eikesdal Camping. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo sjekke på campingene i tafjorden.. Det er jo i umiddelbar nærhet av sjøen, og der er jo det varmerekord i landet ganske ofte.. Fin plass er det også:)

 

Har du navn/nettside til noen av disse???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eikesdalen er jo suveren..

Tørt innlandsklima hele sommeren, eneste at det er mange eldre der. Men er det ikke det på alle campingplasser? :)

Har selv sommerhus i eikesdal og stortrives der.

 

Det ligger jo også 1-2 campinger på vei til eikesdalen, samt 1 i fresvika mot Sunndalen ved sjøen.

Men av alle disse ville nok jeg valgt Eikesdal Camping. :)

 

Ja skal innover en tur i morgen å se på Eikesdalen's muligheter :D:D

Men går litt rykter om at det er mange godt voksne på Eikesdal Camping + at dem drikker og fester når dem er der inne.

 

Vi er jo på jakt etter en plass for ungene...helst hvor dem kan ha lekekamerater osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. husker jeg ikke helt feil er det jo 2 plasser derinne liksom.. Du har den gamleplassen i "sentrum" ved kaia, der er det stort sett eldre.

 

På den andre plassen, rett bortom butikken var det iaffal lekeplass med trampoline etc før. Må ærlig innrømme at jeg ikke har frekventert campingplassene der på noen år. :o Men det kan jo være verdt å sjekke ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk endel på Tingvoll camping når jeg var "liten", rundt 12års alderen. Mye andre barn og mye å finne på da iaffal. :)

 

Men det er jo snart et halvt århundre siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk endel på Tingvoll camping når jeg var "liten", rundt 12års alderen. Mye andre barn og mye å finne på da iaffal. :)

 

Men det er jo snart et halvt århundre siden..

 

 

Ser ut til at det er stort med barneliv her nå og :) Om det er så mye å finne på for de voksne her er vel kanskje en annen sak? Spørs hva man trives best med : rolleyes

 

Fugelvåg Camping tror jeg egentlig det er mest oldiser som holder til på når jeg tenker meg litt om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det er stort med barneliv her nå og :) Om det er så mye å finne på for de voksne her er vel kanskje en annen sak? Spørs hva man trives best med : rolleyes

 

Fugelvåg Camping tror jeg egentlig det er mest oldiser som holder til på når jeg tenker meg litt om..

 

Supert....denne må jeg finne ut litt mer om :) (Tingvoll Camping ja...)

Vi voksne finner vel alltids på noe vi også...er det mange småbarnsfamilier så finner man gjerne jevnaldrende og da går tiden fort skal du se :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på denne for en 10 - 15 år siden.. Ligger ved sjøen med badestrand og så tror jeg de leier ut båter også vis jeg ikke husker helt feil..

 

Magnillen Camping

6674 Kvisvik

71 53 25 59

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått for Tafjorden........kort vei til Tafjord-fjella (jakt,fiske,tur,hytter osv osv) Dessuten er jo Tafjorden en av de om ikke den varmeste plassen i fylket på sommeren. Er jo et stort basseng som ligger der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eresfjorden, Meringdal og Eikesdal er utelukket...

For små plasser med lite vogner:(

 

I dag går ferden til Tingvoll og omegn.

 

Har kikket på Valldalen/Tafjord også...der er det nok Muri i Valldalen som er mest aktuell.

Er veldig viktig at det er mange småbarnsfamilier på campen, da vi har små unger selv.

Så kommer vi voksne i andre rekke....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eresfjorden, Meringdal og Eikesdal er utelukket...

For små plasser med lite vogner:(

 

I dag går ferden til Tingvoll og omegn.

 

Har kikket på Valldalen/Tafjord også...der er det nok Muri i Valldalen som er mest aktuell.

Er veldig viktig at det er mange småbarnsfamilier på campen, da vi har små unger selv.

Så kommer vi voksne i andre rekke....:)

 

Regner med at dere slår dere ned på Tingvoll jeg ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som trives på Magnillen Camping slik jeg har forstått det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at dere slår dere ned på Tingvoll jeg ja : smil :

 

Nja...avstanden og veiene inn dit var helt OK. Men jeg syns vognene stod ALTFOR tett + at pga ulendt terreng ble mange av dem stående på ramper/podier. Tungvint med tanke på å dra løs vognen å ta seg ferieturer osv...

 

Muligens det blir en tur til Valldal for å se på en vogn i løpet av helgen ja...!! :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja...avstanden og veiene inn dit var helt OK. Men jeg syns vognene stod ALTFOR tett + at pga ulendt terreng ble mange av dem stående på ramper/podier. Tungvint med tanke på å dra løs vognen å ta seg ferieturer osv...

 

Muligens det blir en tur til Valldal for å se på en vogn i løpet av helgen ja...!! :D:D:D

muri er tingen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

muri er tingen;)

 

Du får skaffe oss en plass, eventuelt plass med platting du da Tommy?? ;);)

 

LYST PÅ NY VOGN:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det handel av plass på Muri Camping i Valldal i gårkveld!! :D:D

 

Ny vogn hentes 14.august...så nå blir det camping for harde livet :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.