#1 Skrevet Juli 3, 2008 Mange som har tenkt seg hit? blir Rosebytur på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2008 Ja må jo opp å hente premien min....... Skal jo til Nürburgring å se på 24 timers løp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2008 Har tenkt meg opp å snappe tysklandturen rett forran nesen til Pål ja;) Bare synd jeg kommer rullende på kjipe 15" og ikke disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2008 Kjøpte du dei her på forumet ??? Vurderte dei faktisk sjøl ei lita periode........men vil ha nokke mere "sjeldent" enn BBS CK selv om det e fine felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2008 Kjøpte de med Kent Pedersen her i klubben ja:) Planen var jo å handle ASA felgene som Sylte har stående på Viton, meeen så kom jeg over disse til 10 lapper, så måtte bare slå til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2008 20" blir vel litt overkill på en Passe Lat vel hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2008 20" blir vel litt overkill på en Passe Lat vel heheBig har chippa den så klare vel akkurat å drege rundt 20 tommera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2008 Big har chippa den så klare vel akkurat å drege rundt 20 tommera Går nok bedre denne enn din Pål:) Tror bilen hannes blir bra me dissa hjula e. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2008 Håper Nurnburig tur: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2008 Går nok bedre denne enn din Pål:) Tror bilen hannes blir bra me dissa hjula e.Hanna bil må drive rundt 4 hjul pluss to ekstra drivaksla å en mellomaksling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2008 Ja må jo opp å hente premien min....... Skal jo til Nürburgring å se på 24 timers løp Du har vel hatt din del av go turer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2008 Min tur nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2008 Min tur nå du har ikk vært lenge nokk i klubben til å fortjene en sånn tur:p Jeg skal nedover:) Nice rims forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 5, 2008 Passa alltid like bra at ej ikkje e heime når det skjer sånne ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 5, 2008 du har ikk vært lenge nokk i klubben til å fortjene en sånn tur:pJeg skal nedover:) Nice rims forresten:) Skal du nedover du da ? E skal no oppover til Molde e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 5, 2008 Takk for det Ole;) Hanna bil må drive rundt 4 hjul pluss to ekstra drivaksla å en mellomaksling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2008 Når på dagen har folket tenkt seg oppover da? Regner med jeg er ferdig på jobb i 2-3 tida, så blir vel å kjøre opp rett etter jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 7, 2008 skal vi prøve å kjøre samlet en gjeng eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 7, 2008 Noen som har mulighet å ta med seg 2stk dekk fra dekkskift oppover til Molde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 7, 2008 skal vi prøve å kjøre samlet en gjeng eller? Hadde gjort seg det ja... Når var du tenkt å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 7, 2008 Det hadde jo hvert morro da og kjørt sammen en jeng hvor samles vi da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 7, 2008 Shell vegsund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 7, 2008 Shell Vegsund høres bra ut! Når kjører vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 7, 2008 Når er dette egentlig ? Er ferdig på jobb kl 16:30 så rekkel vel ingenting av det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 7, 2008 13:00 - Ankomst Molde 14:30 - Natursti for de små 15:30 - Lyden av VW-Audi Club Norwegen 16:30 - VW-Audi Club Norwegen v/ leder, Andreas Skotner 17:00 - Premieutdeling 19:00 - RoadShow forlater Molde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...