Ålesund: Roadshow Molde 9 Juli

Anbefalte innlegg

Noen som har mulighet å ta med seg 2stk dekk fra dekkskift oppover til Molde? :D

 

Om du får Sylte til å komme inn i Spjelkavika med dekkene til senest i 14-15 tiden i dag, kan jeg ta de med:) Ble vel kansje litt knapt, men verdt et forsøk:) Han har nr. mitt, så bare be han ringe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei det noe mere liv etter klokka 4-5 da?

 

det største høydepunktet var vell han mannen som ville at jeg og han med den blåe a3'n skulle flytte oss

 

han :"men dette er da en innkjørsel, du kan da ikke stå hær!"

 

meg: "jada, skal flytte den straks nå" åsså låste jeg døra å gikk

 

edit:

 

men det var utrolig lite oppmøte etter at jeg dro også ser jeg gitt

 

var vell litt dårlig planlagt alt også.

 

og meget liten plass. hva hadde skjedd vist det var 20 biler oppmøtt. det hadde blitt helt kaos:P

og jeg skjønte ikke hvor vi skulle stå heller egentlig. ved siden av hun som solgte jorbær eller ved siden av den skitne utleie tilhengeren:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liv og liv... Alle gikk vel rundt og tusset... Andreas Skotner pratet litt om roadshowet og klubben, Frode Gimnes vant pris for fineste bil og mr. Aspehaug vant tysklandtur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liv og liv... Alle gikk vel rundt og tusset... Andreas Skotner pratet litt om roadshowet og klubben, Frode Gimnes vant pris for fineste bil og mr. Aspehaug vant tysklandtur:)

 

Du kom jo traskende inn der 16.50og trudde du skulle vinne tur??

Så du veit vell lite om der var liv eller ikke:p

Bortkasta tur til Molde??heheh

 

Men det var litt sånn bob-bob heile opplegget, men det trur ej jonken drite en lang f i no:)

 

Grattis:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med tur til Jonken selv om han sneik i køa........hehe. Han vant med billett nr 102........e hadde 103 ;) Men e lot han gå foran me så han fikk en fin bryllups-presang : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell mest skuffende Molde turen jeg har hatt..

Største høydepunktet var kylling-lunaen jeg kjøpte på shell..

Utenom det så var jo kjøringen fra sjøholt til vestnes ganske morro :D

 

Har noen bilder, ca 70 stk som jeg kommer til å legge ut på photobucket straks..

 

EDIT: Bildene er på vei opp, komt halvveis på ett bilde.. Huff.. Dere får såfall se dem imorgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynt å komme litt nå.. Kan starte med ett bilde da..

Hvem har så god klaring på kalipteret sitt tror dere? :P

 

IMG_0424.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mitt i allefall:P jeg har minst 4 mm:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere smaksprøver fra albumet som er ferdig opplastet om en times tid

 

IMG_0376.jpg

 

IMG_0382.jpg

 

IMG_0401.jpg

 

IMG_0407.jpg

Dette må være beste varebilen jeg har kjørt, hehe :)

 

IMG_0433.jpg

 

IMG_0362.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell mest skuffende Molde turen jeg har hatt..

Største høydepunktet var kylling-lunaen jeg kjøpte på shell..

Utenom det så var jo kjøringen fra sjøholt til vestnes ganske morro :D

 

Har noen bilder, ca 70 stk som jeg kommer til å legge ut på photobucket straks..

 

EDIT: Bildene er på vei opp, komt halvveis på ett bilde.. Huff.. Dere får såfall se dem imorgen..

 

Hehe.... Ja turen fra Sjøholt til Vestnes var grei den :P

 

Ellers må jeg si meg enig i resten også, ikke allverdens å skryte av.. Uten at jeg skal være kravstor eller noe slikt, så trodde jeg det skulle være noe mer som skjedde der liksom.. Virka som jeg reiste til Molde for å få et lodd, så stod jeg rett opp og ned i fire timer og venta på trekkinga av Tysklands-turen :)

 

Og som det har vært kommentert tidligere, hva hadde skjedd om 20 biler hadde stått i kø for å stille ut ? Da hadde vi vel måttet parkere langs pumpene inne på Shell-stasjonen da :(

 

Men jeg fikk kjøpt meg ei softshell-jakke og to t-skjorter til fiiine priser fra standen til Roger og Andreas, så HELT vekkasta var det ikke da : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du hadde jo en meget pen bil da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynt å komme litt nå.. Kan starte med ett bilde da..

Hvem har så god klaring på kalipteret sitt tror dere? :P

 

IMG_0424.jpg

Hehe du skulle sett klaringa e har inn til kalippern........felga med ET55 org. og med 25 mm spacer så e det laaaangt inn til skiva å kalippern ;) enda verre bake med ET55 og 30 mm spacer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du hadde jo en meget pen bil da:)

 

Takk skall du :D

 

Hehe du skulle sett klaringa e har inn til kalippern........felga med ET55 org. og med 25 mm spacer så e det laaaangt inn til skiva å kalippern ;) enda verre bake med ET55 og 30 mm spacer

 

Har faktisk 10mm spacer på jeg også ;)

 

Bra størrelse på calipteren sjø : http://img.photobucket.com/albums/v233/auditq/Audi%20A8/DSC00622.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.