#26 Skrevet Juli 7, 2008 Noen som har mulighet å ta med seg 2stk dekk fra dekkskift oppover til Molde? sikkert ikke noe problem om jeg skal kjøre sjøl.. da kan jeg ta de med men vet ikke heilt enda om jeg kjører sjøl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 7, 2008 shell halv 4 da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 7, 2008 shell halv 4 da??Det va vel lovlig seint da ??? Får ikke med se mye hvis man reise den tia. E skal dra tidligere oppover iallfall...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 7, 2008 Kommer om sjefen gir meg fri fra jobb Må jo få med hele greia når en først drar oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 7, 2008 Samma for meg. vi sier da 12 på shell da jeg er klar for hele pakka å burger king! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 7, 2008 Ja må jo opp å hente premien min....... Skal jo til Nürburgring å se på 24 timers løp Ikke for å ødelegge stemningen, men det har sneket seg inn en liten feil i programmet Løpet er "kun" 4 timer, men dermed også mer overkommelig å få med seg hele løpet da Men turen i seg selv er fortsatt et opplegg på 4 dager med alt betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 7, 2008 sikkert ikke noe problem om jeg skal kjøre sjøl.. da kan jeg ta de med men vet ikke heilt enda om jeg kjører sjøl. Det høres bra ut. Du får si ifra her da vettu eller på PM dersom du kan. Du kan jo tipse andre og om de har plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 7, 2008 Samma for meg. vi sier da 12 på shell da jeg er klar for hele pakka å burger king! Det hørtest ut som en fin tid passer fint for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 7, 2008 jeg skal i allfall dit med audien min:) men kjenner 0 folk:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 8, 2008 Blir det 12 Tiden fra Vegsund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 8, 2008 Ikke for min del i hvertfall:( Noen som har tenkt seg oppover i 3 tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 8, 2008 Huff, blir å stresse ifra seg på jobb imorgen da, og reise klokken ti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg setter en femtilapp på at 8 av 10 senka biler ikke kommer seg over fjorden med ferga. Er den 40 eller 45 grader den kanten man må kjøre over ned til "kjelleren"? Ho ho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 8, 2008 Stemmer.. Er vell på største fergen at de fleste må ned.. Men vi kan kanskje avtale med fergen på forhånd at vi må være oppe? Min bil gar AKKURAT ned, ett par mm igjen før jeg tar nedi med fronten.. og den er senket 40mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 8, 2008 De gangene jeg har vært over fjorden, og de har prøvd å vinke meg opp eller ned, har jeg rista på hodet og ropt "Går ikke!" ut vinduet. Funker hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 8, 2008 nekter bare å kjøre ned jeg.. ikke aktuelt å ta noe kjangse for min del om jeg hadde hatt en lav bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 8, 2008 jeg tok turen til Tingvoll i kveld så jeg møte dokke i molde en plass. Mulig det står her, men hvor helst skal ting foregå? Ang ferga så måtte jeg krangle meg til overdekket.Faens romsdalinga:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 8, 2008 Da er det polishen igjen spenna klar. Mange som vil reise 12 fra Vegsund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 8, 2008 jeg tok turen til Tingvoll i kveld så jeg møte dokke i molde en plass.Mulig det står her, men hvor helst skal ting foregå? Ang ferga så måtte jeg krangle meg til overdekket.Faens romsdalinga:p Her har du info: http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=157 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 8, 2008 Hvis det blir fri fra jobb og jeg står opp tidlig nok til å ta en shinings på bilen så kan jeg godt møte opp kl 12 på shell. Men det får tiden vise. Jeg har i alle fall ingen problemer med å komme meg over kanten på ferga Det må gjøres noe med i løpet av ferien tror jeg. Et kjapt sidespørsmål til lokalgjengen; har dekkskift avdeling Eikrem sommerferie eller er han (Sylte?) aktiv? Tør ikke legge ut på norgesturné med tynnslitte dekk. Tror korden titter frem snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 8, 2008 dekkdim? om jeg har dimensjonen din på lager kan jeg ta med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 8, 2008 Blir det 12 Tiden fra Vegsund? e å peder reise 11 30 fra shell, satsa på 12 30 ferga fra vestnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 8, 2008 e å peder reise 11 30 fra shell, satsa på 12 30 ferga fra vestnes Slenge meg med der e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 8, 2008 Jepp gidd ikkje den sunnmørske halv-timen med å møte opp 12 og "liksom" rekke 13.00-ferga.. Da blir det aldri noke før 13.30 tidligast, og plutselig e klokka 14 før vi e på Molde.. Så derfor blir det avreise 11.30 fra shell for min del, og 12.30-ferga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 9, 2008 Hvis det blir fri fra jobb og jeg står opp tidlig nok til å ta en shinings på bilen så kan jeg godt møte opp kl 12 på shell. Men det får tiden vise. Jeg har i alle fall ingen problemer med å komme meg over kanten på ferga Det må gjøres noe med i løpet av ferien tror jeg. Et kjapt sidespørsmål til lokalgjengen; har dekkskift avdeling Eikrem sommerferie eller er han (Sylte?) aktiv? Tør ikke legge ut på norgesturné med tynnslitte dekk. Tror korden titter frem snart. tror nok ikke han tar sommer ferie med dekk sjappa.. åpen hele døgnet der jeg dropper nok molde i morgen.. legge tapet å skru bil isteden så kanskje jeg får kjøre golf i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...