Østfold: Sandvik bros. Audi coupe

Anbefalte innlegg

Blir vel bra det her nå. ble vel en ganske dyr fornøyeldse å. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njæ... Har ikke blitt så veldig dyrt egentlig... Har ikke kjøpt så mye deler for full pris så har vært litt heldig sånn.. Men er utrolig morsomt å se hvor mange merkelige løsninger som har blitt brukt på diverse ting på bilen...: haha :

 

 

 

Skulle hatt en testtur i dag men bøyde en bolt til fjørbenet da det hadde rustet fast.

Vi brukte luftavdrager, hammer, slegge!! og varme... Og da den endelig løsnet så var skruen bøyd.. Hehe..

Har bestilt en ny bolt på Dahles Auto i dag og den ankommer ikke før Tirsdag..

Kjøpte tidligere en verksted perm av det elektriske på Audien. Ga 1500 kroner..

Hadde en fyr som jobber på Dahles innom i går fir å hjelpe oss med hvorfor jeg ikke får olje lampa til å slukke.

Viser seg at tegningene ikke stemte... Hehe.. Så jeg får tilsendt riktige tegninger om en tre ukers tid...

 

Vi har fått oljetrykket tilbake da.. Det er veldig positivt..

 

Legger ved noen bilder fra dagens økt.

 

Tatt av fjørbeina og vasket pluss pusset de grovt med stålbørste og lakket de med sort hammerlakk

ivindaudi003.jpg

Kjøpt nye senkefjører i dag. Kilen Red... Svensk produsert med TUW papirer.

ivindaudi011.jpg

ivindaudi008.jpg

ivindaudi012-1.jpg

Her har vi fått på både Koni demperene og de nye senkefjørene. Skal tectylere oppunder skjærmene osv ved en senere anledning..

ivindaudi014.jpg

Fjører bak

audi003.jpg

audi004.jpg

Ryddet opp i og loddet ledningene i døra som går til takluka, vinduene og speila.

ivindaudi004.jpg

ivindaudi005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt litt problemer med det elektriske...

ivindaudi013.jpg

ivindaudi006.jpg

De nye grøftelysene til frontfangeren

ivindaudi007.jpg

Sånn så ser det ut akkurat nå etter endt økt i dag..

ivindaudi002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har stått rolig siden november i fjor nå. Ikke gjort noen værdens ting siden det.

Har fundert litt over i den siste tiden på om jeg rett og slett kanskje skal selge bilen da jeg har gått litt lei.

Men tviler på at jeg får stort for bilen alikevell... Så er litt usikker nå.

Sola titter fram bak skyene og asfalten begynner å tørke etter en lang og snøfull vinter og lysten begynner å komme litt tilbake igjen..

Men fortsatt veldig usikker på hva jeg skal gjøre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke selge.....Fullfør nå, sommeren er jo rett rundt hjørnet nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått forbi der den står ute mange ganger gjennom våren og lurt på når den skal luftes igjen, så nå må du finne motivasjonen og fullføre ;) Lagt ned såpass mye arbeid i den at det er for gæærnt å kvitte seg med den nå vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Du har sett den ja.. Får vel sette den i sammen og få no skilter på den i hvertfall.. Irriterer meg litt at etter at jeg fikk sandblåst to av skjærmene så var lakken jeg fikk tak i ganske ulik fargen jeg hadde på den fra før... Men jaja... Får ta en ny tenkerunde da kanskje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den som gir seg er en dritt pleier jeg og si;)

Så keep up the good work og gjør den ferdig så den kommer på veien igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

021.jpg

 

Før jeg reiste på ferie så fikk jeg startet opp bilen igjen etter vinteren. Den hadde grodd godt fast i bakken men fikk den omsider løs.. Blir godt å få flyttet bilen over i egen garasje til uka så jeg får gjort den klar innvendig ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.