A4 B6 Chromelister rundt sidevinduer.

Anbefalte innlegg

Blir muligens ny bil på meg nå,og den bilen har ikke chrome lister rundt sidevinduene. :(

Er dette noe man får kjøpt org hos Møller og satt på?

 

Tenker da på de listene rundt alle sidevinduene som Stig har på sin nyyydelige A4 her :tilber:

(Låner bilde av deg jeg Stig,håper det går bra?)

a40608.jpg

 

Om noen har delenr på alle listene,er jeg meget takknemlig! : rock :;)

 

Edit: Fant noen delenr,men er det til lister oppe eller rundt hele? Listene skal være til en Avant.

Venstre side: 8E9 853 703 2ZZ

Høyre side: 8E9 853 704 2ZZ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at det går an å få hos Møller, men forsto det slik at du måtte ut med vinduene for å feste det. Vet ikke hvor mye arbeid det er å ta dem ut. Mener jeg leste det i en post på bilforumet på A4 delen, men husker ikke topicen på den desverre.

 

Må legge det inn her viss det ikke er så mye arbeid, skulle likt å ha det på min B6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,såpass ja... Da blir det fort litt jobb. :( Mendet ser ut som om man kun må ha ut vinduene i dørene,men er usikker.Men takk for info! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg skal handle seg A4 b6 nå. Denne er også uten chromelister rundt vinduene. Så han har tenkt å montere dette. Uvisst hvordan dette gjøres, om det er mye jobb eller ei. Han snakket på at han skulle ha chromerails og lister men tipper du rekker det før han ;) så legg ut en "how-to" hvis du gjør det :)

 

(selvsagt greit å bruke bilen min som eksempel ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg skal handle seg A4 b6 nå. Denne er også uten chromelister rundt vinduene. Så han har tenkt å montere dette. Uvisst hvordan dette gjøres, om det er mye jobb eller ei. Han snakket på at han skulle ha chromerails og lister men tipper du rekker det før han ;) så legg ut en "how-to" hvis du gjør det :)

 

(selvsagt greit å bruke bilen min som eksempel ;) )

 

Hehe,er alu.rails på denne jeg muligens skal ha.Men ikke chrome lister,og det SKAl jeg ha på uansett hva. :) Jepp,en "How-to" kommer hvis det blir denne bilen. ;)

 

PS: Hvilke speilhus har du? S4? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,er alu.rails på denne jeg muligens skal ha.Men ikke chrome lister,og det SKAl jeg ha på uansett hva. :) Jepp,en "How-to" kommer hvis det blir denne bilen. ;)

 

PS: Hvilke speilhus har du? S4? :D

 

Huff det innlegget skrev jeg i ørska. Er jo selvsagt Alu rails han skal ha også. :)

Mener det er S4 speilhus jeg har ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I spec'sa til min mors A4 står det at bilen har "krompakke" som er disse listene rundt vinduene. Om krompakken var standard på noen årsmodeller eller ikke vet jeg ikke, men det ser helt klart mye bedre ut enn uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I spec'sa til min mors A4 står det at bilen har "krompakke" som er disse listene rundt vinduene. Om krompakken var standard på noen årsmodeller eller ikke vet jeg ikke, men det ser helt klart mye bedre ut enn uten.

 

Sååå enig! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.