Anbefalte innlegg

ROADSHOW 2008 TROMSØ

 

 

 

Vi starter den store dagen på Møller med offisiell start kl 1100 men man kan starte og komme allerede kl 10 da vi har mange biler som skal ha plass! Det blir til å skje mye spennende på Møller med både utstilling av biler, Tom og Jørgen G skal ha vaskeshow DB drag +++ DB drag blir åpen klasse. Det vil si alle bil merker kan stille, men DB dragen for en egen plass. Det blir også mange fine premier, men den desidert største er en tur til Nürburgring i Tyskland!! Her trenger man kun å være medlem å komme på treffet så er man med i trekningen. Vi blir til å ha en egen stand der man kan melde seg inn i klubben og da er man også med i trekningen! Vi i nord er ikke beskjeden og regner med dette blir det største Roadshow treffet i hele landet

 

Så fortell alle du kjenner at LØRDAG 30. AUGUST er det stor treff på møller i tromsø!!!

 

Vinneren av beste Audi og Vw for fine premier!

 

(Dette er åpent for alle)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Roadshow Afterparty!

 

Vi blir til å tilby en pakke løsning der man for være med på Steakers og Døgnvill.

 

Pga at 50 cent skal spille på fredagen har vi bestemt oss for å lage en helge pakke der vi drar på døgnvill både fredag og lørdag.

 

Pakken blir til å koste 1000 kr da inkl helgepass og middag på steakers med hele gjengen! Dette er billig!!

 

 

Det blir kun lagt ut 20 slike pakker!! Styret og Hovedstyret er ikke med i disse. Så de 20 er kun til medlemmer, her gjelder først til mølla prinsippet!

Denne pakken er ment kun for medlemmer av klubben!! Maks 1 pr medlem

Hvordan få tak i denne pakken?

Send pm til Jørgen Hagerup på forumet eller mail: jvhageru@online.no

(Visst du er en av de 20 så for du info om hvordan betalingen skal gjennomføres)

 

MVH

 

Troms lokallag

Se gjerne på forumet for mer info

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer dette på stell? Må nesten komme snart siden det er under 1 mnd. igjen.. og det snart er rift om bilettene til døgnvill!

Skal på reisejobb til svalbard jeg, må enten få meg en slik pakke eller kjøpe meg et vanlig helgepass før jeg drar oppover nå på mandag.. kommer ikke hjem før den dagen døgnvill starter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilettene legges ut i løpet av uka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart! Les første post!!!!

 

Salget er igang!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig for assistanse ved dbdrag ? Har ett gammelt annlegg som burde klare 129db, men trenger råd og hjelp for oppsett før konkuransen. Hadde vært greit å fått målt iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va no mest me tanke på nån som har øra av gull, og kan hjelpe å stille gain og bass + deling osvosv for max dB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst du kommer på neste lokallagsmøte som er Torsdag 21. August så for du garantert hjelp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik det ser ut nå er det 9 stk billetter igjen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt noen billetter igjen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem som ikke har betalt for Pakken må gjøre det ASAP!

 

Dere som har betalt hører ikke fra meg, de andre ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt noen billetter igjen!!!

 

Fortsatt billetter igjen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny tid på middagen på steakers!!!

 

NY TID NY TID!!!!!

 

Middagen starter KL 1700!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dem som kun har lyst til å være med på middagen på steakers så send meg en PM eller Mail på: jvhageru@online.no

 

Dette koster 290 kr pr pers!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DB DRAG ER på programmet igjen!!!!

 

Fortsatt flere billetter igjen!!!! Har du lyst å ta med dama så er det bare å kjøpe billett!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dem som har kjøpt pakken så kan biletter hentes på SNAKK i Tromsø sentrum fra Torsdags morgen. Vi har åpent fra kl 0900 til 1700.

 

For dem som ikke kan komme der torsdag eller fredag så er det bare å ringe meg på 900 68 618 så kan vi møtes iløpet av kveldene fremover!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes da har jeg klart å ordnet meg fri til både fredag og lørdag! Skulle noen trenge plass å parkere bilen(ene) sine på fredag eller lørdag så er det bare å ta kontakt. Har en del parkerings plass 5 min oppfør byen og ca 10 min gåing fra konsert område. Noen som vil ha vorsspill på fredagen så kan jeg ordne det på samme plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en plan på resten i helga? Når drar folket til festivalen på fredag osv.? Ser ut som jeg trenger noen å henge med.. alle kompisene er jo faenmeg på ferie osv. : mad :

Satser forøvrig på å kjøre motorsykkel på lørdag, orker ikke stille a6 med 15" orginalfelger og uvaska langturmodus : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo kjøpe helge pass å henge med meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo seff. kjøpt helgepass da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.