Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt 1stk vacn skiltplate:)

hvem er det jeg skal snakke med da. søkte litt på forumet og så det at det er Tommy Rassmussen som holder dette i vest agder, men jeg kunne ikke finne han på medlemmslista:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Per Lindgren. Han holder riktignok til i Arendal, men det ordner seg sikkert allikevel...om ikke annet så på neste lokallagstreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy har, men han er ikke medlem for tiden. Jeg skulle ha hentet skiltplatene hos ham, men så langt har jeg ikke fått gjort det. Jeg har ingen igjen hos meg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay:(

Hvordan skal jeg gjøre dette da får å få tak i en skiltplate? hadde vært greit å hatt det i løpet av uka:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke jeg kan greie det i løpet av uka, med mindre noen andre i lokallaget har plate å avse. Beklager :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en plate til overs her da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har en vacn plate til overs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har nummeret til han derre tommy da? kansje jeg kunne ha ringt han å hørt om han hadde noen liggende:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.