#176 Skrevet November 12, 2011 Søndag passer alltid dårlig for meg uansett.. Det gjør vel egentlig de fleste dager når jeg tenker meg om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet November 12, 2011 Hehe, ikkesant. 12 timer opphold = 6 øl / 6 cl drinker det... pleier du å drikke så lite når du tar deg en fest med venner ? 1 Alkoholenhet tar i snitt 2 timer å forbrenne Hæ? Så når jeg drikker som helvete (som alltid) så mener du jeg skal vente 3 døgn med å kjøre bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet November 12, 2011 Hvis du drikker 1,5 kasse pils på fest så blir jeg imponert Men man bruker vel ca 1 time på å bli kvitt 1 pils? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet November 14, 2011 Uansett forbrenning, vil jeg neppe tro vi skifter til fredagstreff, da jeg har intrykk av at flesteparten jobber man-fre og vil da gjerne hjem en tur i sofaen etter jobb på fredag og slappe av litt! Ofte kan det innebære noe overtid eller litt seinere hjemme grunnet hva man skal få ferdig før man tar helga på jobben ( litt avhengig av type jobb selvfølgelig, men bruker min egen hverdag som ref. da jeg jobber som tømrer), og dermed ikke rekker å møte opp. Slik det ser ut er jeg redd man må føye seg etter flertallet, men for all del, kjør gjerne diskusjonen her, og om utfallet skulle bli annerledes enn jeg tror, ja så kan vi alltids bytte treffdag Nå har det seg jo sånn at hverdagen består stort sett av prioriteringer, og man må som regel droppe noe fremfor annet, selvom man gjerne skulle fått med seg begge dela. Men nå har vi jo treff 1 gang pr mnd, så 1 søndag i mnd burde man kanskje klare å prioritere, hvis man har lyst til å få med seg et hyggelig å sosialt lokallagstreff`? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Desember 4, 2011 oppmøte i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Desember 4, 2011 Jobber som vanlig jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Desember 4, 2011 Jobber som vanlig jeg.... Ærre du gnukker på i dag a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Desember 4, 2011 A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Desember 4, 2011 oppmøte i dag? samme sted samme tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Desember 4, 2011 såvidt jeg vet kan sikkert ta det litt før sånn for min del 5 eller no men er vel umulig å folk med det på så kort frist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Desember 4, 2011 såvidt jeg vet kan sikkert ta det litt før sånn for min del 5 eller no men er vel umulig å folk med det på så kort frist jeg er med hvertfall hvis det blir noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Desember 4, 2011 blir det kl 18 da el? jeg kan ikke før hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Desember 4, 2011 hele 3 biler og 4 pers på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Januar 7, 2012 klokka 1800 til søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Januar 8, 2012 Jeppsipeppsi Avduking av nysenka kjærra til hårek i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Januar 8, 2012 får med meg en kompis med en 1995 Audi A6 V6 2.6 idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Januar 8, 2012 blir ikke noe med meg idag heller... frua er ikke i form så jeg må passe guttungen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 9, 2012 moro med treff, selv om en klarte å få bilen til å stå rolig, og en som har en merkelig tiltrekningskraft på rådyr, .... Var hele 6 biler der moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Januar 9, 2012 det snakker vi ikke om (a) nå er bilen endelig trygt hjemme i garasjen så da blir det bytting av drivknute imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Januar 9, 2012 he he, falken kom etterhvert skjønner jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Januar 9, 2012 Næ, dere hadde rett, de frakta bare til nermeste merkeverksted. Om de skulle kjørt til moss hadde det kosta 2500... Så bilen ble ståens der også henta jeg den med henger idag Kremt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Januar 10, 2012 noen som prøvde å utnytte snøen i helga eller`? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Januar 18, 2012 Har det kommet ut noen ny aktivitetskalender for 2012? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Februar 3, 2012 Burde gå bra å legge sammen en en ny en, første er til søndagen, 5.feb 5.Februar 4.Mars 1.April 6.Mai 3.Juni 1.Juli 5.August 2.September 7.Oktober 4.November 2.Desember Veldig fort å gæli, så kan hende det er litt justeringer Satser på stort oppmøte til Søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mars 7, 2012 Mulighet for å endre fra søndag til en annen dag? Kanskje oppmøte blir litt større enn 3-4 biler som det pleier å være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...