Østfold: Aktivitets kalender

Anbefalte innlegg

Treff til søndag folkens???? ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blææ det jeg tenkte ja, men fant ut at jeg ikke kan alikevel -_- men dere andre får prøve å få til noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer noe på Fredriksten festning i Halden i morgen, men jeg finner ingen info om det. 1200-1600 hørte jeg på jobb i dag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! :) Følte meg lite kompentent forumbruker nå :P Får vel ta meg en tur med min alldeles lite strøkne kjærre :) Nesten så det er flaut vøtt :D

 

Edit: Da er klokken 12:36, har akkurat handlet ferdig til grillfest i kveld, så tror det blir lite stanceshow på meg i dag :) Legg ut bilder! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff imorgen kl 18 på toys i sarp :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å nevne at det er burnout på veng kl 6 i Halden i dag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke helt min smak tror jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folk vil ha varsling på når det er treff i Eastfold så send meg en SMS så jeg kan sette opp en ramme hvor alle aktive får mld når det nærmer seg.

Tlf nr mitt er under bildet (93225963), dette er for øvrig en lur ting å ha tilgjengelig om man selger noe og ikke er på forumet hver dag, samt at folk som ikke er medlemmer også kan kontakte deg om dem ser noe til salgs.

Fint om du slenger med et navn i SMS'en

 

Ikke tenk "jeg trenger det ikke, jeg får det med meg uansett". Om alle tenker sånn så er det rart det kommer så få folk på treffa, samtidig om vi har nr til hverandre så er det lettere å ta kontakt innad klubben uten pm på forum

 

Peace

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om treff neste søndag :)

 

Facebook arrangement her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk også at det er informering om valg av nytt styre på dette møtet, så det er greit om så mange som har mulighet kan komme! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpen dag på NAF Øvingsbaner 12. oktober kl. 11–17

 

Fikk nettopp Mail om åpen dag på NAF baner lørdag 12. Okt. så da kan vi jo slå to fluer i en smekk og sladde og ha det gøy, gratis ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Boble på naf banen kunne vært moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Boble på naf banen kunne vært moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med en som jobber i rescue på Rudskogen, og han trodde kanskje jeg ikke fikk kjøre med min bil da denne ikke hadde bakrute :( Og så jobber jeg selvfølgelig i Ski på lørdag... :( Dere får kose dere masse! Så skal jeg spise pizza på fra Peppes i lunchen og tenke på dere :P

 

Stamsaas: Mulig dette med glattkjøringen kan legges opp på Facebook siden også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rescue kjører jo på hovedbanen da :) er trackday kjøring der på lørdag også :) er ikke rescue på NAF banen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gidder ikke betal for å dra inn på trackday, men tar en tur på naf banen og tester bilen på glatta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det kr?? Pleier da være gratis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trackday pleier å være svindyrt. Kommer du alene så koster det jo 150-200,- å komme inn, inkludert parkering.

 

Men skal folk på NAF banen i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.