#201 Skrevet Mars 7, 2012 Mulighet for å endre fra søndag til en annen dag? Kanskje oppmøte blir litt større enn 3-4 biler som det pleier å være Jeg har tenkt på det samme For min del så er jeg somregel i garasjen på søndager og jobber, og om jeg ikke er det så frister det mer å være sammen med familien enn å fryse bort på Toys eller spise en morken burger på Mickey D's.. Hva med tirsdag el onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mars 7, 2012 Tirsdag eller onsdag er ikke så dumt. Follo har på tirsdager og de har bra oppmøte. Pluss at søndag er litt hviledag før man skal på jobb mandags morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mars 7, 2012 Hvis flertallet vil prøve en annen dag må vi jo bare prøve å se. selv om det for min del vil bli mye mer variert oppmøte på en ukedag. Kan jo prøve en periode å se om det flere som kommer eller bare den samme faste kjærnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mars 8, 2012 noen idè på å bytte plasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet April 1, 2012 Blir det noe treff ikveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet April 1, 2012 Tar meg en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet April 2, 2012 Ble okay oppmøte jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet April 5, 2012 Jeg vaar jo selvfølgelig opptatt igjen om søndagen....hadde huset fullt med dåp for guttungen Men hvor mange blei dere da`? blei det tatt noen bilder da`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet April 6, 2012 ingen bilder, men vi var 5 stk stamsaas kjørte en høy bil til å være han.... Dvs si lik din Sjøvold he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet April 6, 2012 var vel 6 stk med meg? 5 biler men litt dårlig at 4 av 6 er fra moss syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet April 6, 2012 Teller ikke med deg Tjukken, du kom så sent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet April 7, 2012 jaja godt noen holder koken når andre svikter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mai 13, 2012 Neste treff er 3 juni eller? Må komme meg på et treff snart jeg også nå. Skulle hatt skiltplater og klubbmerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mai 13, 2012 Neste lokallagstreff blir 3. juni ja Odd Magnus hjertelig velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mai 31, 2012 Kommer det noen på søndag, eller er alle på vålerbanen? Hvor og når evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juni 9, 2012 Men da blir det et lite treff ved trafoen i sarp kl. 18 i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juni 9, 2012 Jepp! Be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Juli 16, 2012 halla. er tilbake igjen. Når er neste treff nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Juli 19, 2012 Det må vel bli Søndag 5. August det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Juli 29, 2012 Er det noen som får tatt med 2 stk skiltplater til meg da? Bilen min savner det føler jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Juli 29, 2012 Er det noen som får tatt med 2 stk skiltplater til meg da? Bilen min savner det føler jeg! Skal prøve å komme meg opp så har plater og merker i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Juli 31, 2012 Det er flott. Hvor og når blir det på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet August 3, 2012 Får ikke kommet, kjerringa her hjemme har ordnet noe overraskelse til meg. Og jeg vet ikke hvor jeg skal he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet August 4, 2012 skulle gjerne hatt klubb klistremerker, men er det ikke flere treff i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet August 5, 2012 Det er treff i morgen, eller i dag/etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...