#226 Skrevet August 5, 2012 Hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet August 5, 2012 ved ToysRus i sarp kl. 18 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet August 5, 2012 Vi står å venter på dere Bjørn og Odd Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet August 5, 2012 Ble jo selvfølgelig opptatt med søskenbarnet mitt sin A6 og et innbruddsforsøk i natt! Må ta det igjen 02.09 da. Samme tid og sted vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet August 5, 2012 Var noe dritt at jeg ikke fikk med meg det. Er det noen oversikt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet August 5, 2012 Det er treff 1. søndag i mnd såvidt jeg har fått med meg. Har ikke vært på noen enda, men må se å komme meg dit. Viktig å holde liv og aktivitet i lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet August 5, 2012 Hellt riktig Odd Magnus! Så neste treff blir søndag 2.09 kl.18.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet August 29, 2012 Prøver vi på et treff tillatt søndag da? jeg å Mats snakka om at vi kunne jo kjørt å tatt litt bilder rundt omkring eller noe litt kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet August 29, 2012 Til søndag skal jeg få kommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet August 30, 2012 Hvor? Prøve å møte på et treff jeg også tenkte jeg. Geir Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet August 30, 2012 ble det ikke Toys R' Us i særp da? klokka 18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet August 30, 2012 Ja vi tenkte å treffes der også kunne vi dratt ut å shoota litt om det er interressen for det evt om vi skulle tatt en time før for bedre lys? Går fort litt tid også når vi skal knipse bilder etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet August 30, 2012 Hmm, får prøve å møte med bobla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet August 30, 2012 Kl17 da, med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet September 2, 2012 ble ganske bra oppmøte i dag! Med litt bildeknipsing og greier, så dere som ikke møtte gikk glipp av noe i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet September 2, 2012 ja, beste treff så lenge jeg har vert med ;p Har lagd bildetråd her: men ikke ferdig å laste opp bildene enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet September 2, 2012 Det var ikke så værst nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet September 2, 2012 Mangla knirke klunke bilen din da ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet September 8, 2012 Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet September 8, 2012 Im back ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet September 9, 2012 På tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet September 12, 2012 felleskjøring til Follotreffet til helgen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet September 12, 2012 Jeg og Hårek? Skal, så kan jo kjøre sammen den lille biten;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet September 12, 2012 Haha, blir litt av en kolonne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet September 14, 2012 Kunne jo hende flere får lyst til å slenge seg med om det er noe mer som frister da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...