#301 Skrevet Oktober 12, 2013 Kosta 200kr for 2stk og bil for min del, helt ok i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Oktober 12, 2013 Jeg fikk sladdet ganske mye i dag, helt gratis enda bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Oktober 12, 2013 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg tok meg en tur med MC'en istede, så droppet glattkjøringen, og kjørte rett inn på skogen, uten å betale ei krone for hverken meg eller dama. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Oktober 29, 2013 Treff nå til søndag 3/11 på toys kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Oktober 29, 2013 Får ikke kommet, er i Berlin og delvis på vei mot Norge når treffet er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet November 30, 2013 Desember 2013: Vet det er 1. søndagen i måneden vi har treff, så ville se hvordan stemningen var for lokaltreffet nå søndag 1. desember. Forstår at dette er en dag da mange tilbringer tid med familie og nære, så gi lyd fra dere de som skal og kan. Er vi 2-3, kan vi heller prøve å få det til en annen dag Da det med første søndag i advent ikke spiller store rollen for meg, har jeg ingen ting imot å kjøre meg en tur til Særp, kommer til å gå trått, da jeg fremdeles ruller på sommerdekk og høyde.. Gi lyd fra dere! Vet det er vinter, og det ikke er like morro å hverken kjøre på møkkaføre eller å stå ute og fryse, men tviler på at Dollys har noe imot at vi kaster penger på dem en søndag i måneden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet November 30, 2013 tenkte å ta meg en tur jeg og godt det er flere som i holder fast i sommeren skrur ikke opp å bytter hjul før snøen ligger på bakken ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet November 30, 2013 Jeg har ikke sendt ut noe mail ang møter i desember da det Kristian sier; mange som er med familie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet November 30, 2013 Plusspoeng Kristian! Iversen, du blir hjemme eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet November 30, 2013 Det lå snø på bakken her i går Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet November 30, 2013 Snød litt nå og Må jobbe imorgen og, så får se om jeg blir ferdig før kl 18:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet November 30, 2013 Bah, gikk fint å kjøre på, men det gikk væl sakte spør du meg, er vel nedoverbakkene som blir blir værst til syvende og sist Men må jo prøves 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet November 30, 2013 Blir med hvis det blir noe jeg, bare å gi lyd på 48172828 hvis det blir noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Desember 1, 2013 Ser ut som snøen er borte, veien ser tørr og fin ut, kan vi ha sommerdekk en stund til. Da dukker jeg opp på TrU klokken 6 med min flekkete, skitne bil Ikke døm den enda, har ikke buffet den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Desember 1, 2013 Nja, trur jeg blir hjemme. Får se ant været. Er det mildt så kanskje jeg kommer med bobla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Desember 1, 2013 Vaska bilen i går kveld, den ser helt forjævlig ut nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Desember 1, 2013 Jeg er fortsatt på jobb, så tvilsomt at jeg gidder å ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Desember 1, 2013 Jeg er på Mekonomen med William, ser ut som vi står over begge to i kveld gitt, med mindre han har fyrt bobla allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Desember 3, 2013 Hei alle sammen! Vet dette blir en dobbeltpost, men ville se an stemningen for det, og folk får ikke notifikasjon når jeg bare redigerer. Så til poenget: Vinteren: Vinteren er en død tid, spesielt for de som ønsker å ha lave biler, og ikke minst rene biler. Dette er jo som oftest dreperen for lokallagstreff, så jeg lurte på hvordan folk stilte seg til et flyttetreff? I stedet for å stå ute i kulda kan vi kjøre, si fra Sarpsborg til Moss, så opp til Indre og evt. tilbake igjen. Da har vi jo fått dekket store deler av Østfold, og vist frem klubben litt også i samme slengen. På turen kan vi jo finne et felles sted så vi kan spise litt, snakke bil, jenter, dekk, og hvor ille vinteren egentlig er. Tar vi det nå i disse dager, kan vi avslutte kjøringen på en bensinstasjon og vaske av bilene, da det fremdeles er mildt ute. Våren: Ville du vært med på en vaske/hjulskiftsdag v/Mekonomen i Askim til våren? Tiden er jo inne for å skifte både dekk og voks da, så vi kunne tatt en dag og samlet oss alle sammen (les: så mange som kan), og spist litt pølser, pratet tøv og vasket biler. Her kan jo noen av oss gå sammen og kjøpe med litt pølser av egen lomme, så får alle spist, og vi kan gjøre noe hyggelig sammen som en slags kickoff for "VACN-sesongen 2014". Ellers: Vi har jo også mulighet til å treffe andre lokallag? Variasjon er alltid en god start til inspirasjon, og jo flere des bedre? Mulig å avtale noe på forhånd kanskje, vise frem Østfolds bilpark og slå av en prat. Dette er også litt for å løse opp stemningen blant lokallagene, som ikke deler stort mye annet enn kommentarer på diverse salg/kjøp- og prosjekt-tråder. Dette er selvfølgelig bare forslag til aktiviteter, for å sparke igang litt mer aktivitet i lokallaget. Kom gjerne med flere, og/eller forbedringer til disse! Husk også å ta med positiv innstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Desember 3, 2013 Tommel opp. Vi kan ha treff i butikken min (Mekonomen Askim), vi har pølsekoker t.o.m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Desember 3, 2013 Jeg er med på alt som er galt (og alt som er nevnt i posten din, Faruk. ) Forsåvidt, jeg jobber jo i en matbutikk på Svinesund. Kan gjerne høre om jeg får sponset noe mat, evt får jeg rabatter på det, så den delen kan jeg nok få ordnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Desember 6, 2013 Vel da har snøen likevel falt, må sette på vinterdekk, det vil si, de to jeg har Må si jeg frydet meg av å skli i hver bidige sving og hellning fra Tomter til Spydeberg i går 30-40 i timen hold, og vel så det Heldigvis har jeg folkeskikk nok til stoppe for den evig kommende køen da Så går ikke døren min på passasjersiden igjen, men det fikser jeg i kveld. Hva om vi sier lørdag den 14. for et rulletreff? Kanskje litt tidligere på dagen, og avslutte det hele med en varm pølse og kaffe på en bensinstasjon? Jeg er også åpen for andre dager, og andre forslag Vet det er flere som jobber lørdager, meg selv inkludert, men akkurat denne lørdagen skal jeg ha fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Desember 7, 2013 Jeg har fri den lørdagen, mener jeg på. Jobber annenhver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Desember 7, 2013 snø? hvor?? blå himmel og ikke et korn på bakken her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...