Østfold: Aktivitets kalender

Anbefalte innlegg

Nå er aktivitetskalenderen litt utdatert, vi i styret skal omgående ha et møte angående dette.

Neste møte nå vil vel kanskje være på tunevannet med grilling, mer informasjon kommer nærmere.

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hva skjedde med aktivitets kalendren???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hva skjedde med aktivitets kalendren???

 

ja hva skjedde?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller hva som har skjedd med Atle?!

Virker som han har forduftet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller hva som har skjedd med Atle?!

Virker som han har forduftet.

 

sant det og Christer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi klarer vel å samles vi andre selv om Atle har gjemt seg bak noen busker? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi klarer vel å samles vi andre selv om Atle har gjemt seg bak noen busker? : klø :

 

så sant så sant..

Men da må vi hvertfall få satt opp noen datoer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare noen busker han har gjemt seg bak vel? Han har jo vært borte i snart 3mnd, siste påloggingsdato på forumet var 12/5-09..

Jeg har prøvd å få tak i han lenge, men gav opp for 1,5 mnd siden...

 

Men fint om det kommer noen oppdateringer snart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mener er at lokallaget kan vel fortsette selv om Atle er "forduftet"? Ja, det er rart at han er borte, og så lenge, men vi kan vel treffes og fortsette som før fordet? Atle kommer sikkert til rette en gang og kan være med på treffa da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt torsdager som er dagen eller?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt torsdager som er dagen eller?..

 

joda, er det... men hvilke aner jeg ikke... jeg har detti helt ut av det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har vel alle gjort : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess. da ses vi en gang når jeg er lei rema:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen er vel bare å samles en søndag da, når det passer for en liten gjeng! er jo ingen treff om dagen så da får vi bare treffes når det passer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen er vel bare å samles en søndag da, når det passer for en liten gjeng! er jo ingen treff om dagen så da får vi bare treffes når det passer! :)

 

true that ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søndager passer best for meg:) jeg (som maaange andre) tar meg en ekstra kjøretur hver søndag, så da er det like greit å møtes. utenfor toys r`us (eller hva det nå heter) er det best. god plass og godt synlig, istedenfor å samles i det lille hjørnet ved kraftverket vi pleier å være.. som sagt jeg kan være der på søndag rundt kl 18, hvis det er flere som vil slenge seg på så er det bare til å gjøre det. hvis søndag ikke passer så får vi bli enige om en annen dag, skal ikke være så vanskelig å få det til selv uten den magiske kalenderen hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i utgangspunktet fortsatt den FØRSTE torsdagen i måneden som er samlingsdag kl.18 på Toys. Deretter er det den TREDJE torsdagen som skal være flyttedag. Selv har jeg vært skikkelig sløv og inaktiv både på forum og klubben generelt den siste måneden-halvannen. I ferien har jeg tatt ferie, rett og slett og "glemt" alt som har med klubb og jobb etc og gjøre.

 

Vi MÅ få til et styremøte nå veldig snart og diskutere torsdag vs søndag blant annet. Litt andre ting som må tas opp også.

 

Men, enn så lenge er det altså første torsdag i mnd på Toys som gjelder, ellers kan vi jo som Admir er inne på bare avtale enn så lenge vi forumet hvor flyttetreffet havner den tredje torsdagen, evnt om det blir søndager igjen. Ser jo ut til at torsdager ikke ble noen suksess.

 

 

At Atle er "borte" er merkelig, men vi er som sagt ikke avhengige av han for å drive lokallaget videre, selvom han utvilsomt er en enorm ressurs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtter deg der knut-richard, når du sa at du glemte alt i ferien, det gjorde jeg og, derfor det er ferie hehe:)

 

men nå er vi jo tilbake til det vanlige livet, så jeg skal prøve å være med på så mye som mulig. vet nå ikke om det var treff i går (06. august)...til tross for at det var den første torsdagen, men det er jo fortsatt sommer, så man kan ikke regne med at alle er tilbake fra ferien.

 

skal prøve å holde meg oppdatert om ting som skjer her, så bare rop ut når det er samling:D som knut richard sa, hvilken dag som passer best kan vi ta på møtet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hatt et styremøte nå for en uke siden, men skal ha et nytt om en ukes tid for å avklare litt hva som skjer med samlingsdagene fremover ( torsdag vs søndag etc. ).

 

Kommer tilbake med mer info så fort jeg/vi vet noe mer!

 

Enn så lenge er det Toys som gjelder til vi har funnet noen andre steder for flyttetreffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer egentlig videre med lokallaget nå, tenker da også på styret. Atle Solberg har jo vært borte over en lengre periode nå og heller ikke vært mulig å få tak i.

 

Noe av grunnene til at det er dårlig oppmøte er vel også at Østfold er ett ganske "stort" fylke og bor man f.eks. i Halden og det skal være torsdagstreff i Moss så er det jo nesten 1 times kjøring for Haldenserne..

 

Jeg har forøvrig ikke vært noe flink til å stille opp selv, så det blir litt å kaste stein i glasshus for meg å kommentere her nå..

 

Men det ble jo lagt opp til noen temakvelder på vårparten, hva skjedde med disse?

 

Jeg kan forøvrig være med å bidra i temakveld hva gjelder bilpleie, så lenge noen ordner ett fint og lyst lokale...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil komme litt informasjon rundt aktivitetskalenderen, samlinger og samlingssted etc VELDIG snart. MEN! Det er en del ting som må ryddes opp i internt i styret før vi får gjort noe særlig kontruktivt. Vi SKAL ha ting på plass før VACN treffet på Rudskogen i helga!

 

Nå har jeg ikke noen lokaler for hånden selv, men det skulle vel la seg gjøre å få til noe? Hadde iallefall vært interessant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle også bidratt mere om ikke det var torsdager.. hehe

håper det blir noe ordnings der:)

Bilpleie kveld hadde vel mange satt pris på, han christer er vel også ganske rå på det, så bør vel kunne ordnes noe der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns vi skal ha et søndag treff igjen jeg å gettttt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke hørt om bilpleiekveld før, men det høres ut som noe veldig nyttig:D kunne tenkt meg å være med på det, med mindre det går ut på at jeg skal vaske og polere alle sine biler her, da trekker jeg meg hehe:P jeg hadde noen forslag å komme med, men kommer ikke på det i farta, skal skrive dem ned neste gang:D håper det blir et treff snart, skal prøve å være med på så mange som mulig. skal prøve å bidra med noe i lokallaget, selv om jeg har veldig begrenset med tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns også bilpleiekveld hørtes interresant ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.