Anbefalte innlegg

Husk Roadshow i Molde 9/7! Fra kl 1400 vil Roadshowet være på plass på BJ Rødseth. Møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :) Slutter på jobb til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur innom jeg også. Begynner på jobb kl 16:00, så rekker ikke være der så innmari lenge. Kan jeg forresten kjøpe skiltplater der? VW-Audi Club, altså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur innom jeg også. Begynner på jobb kl 16:00, så rekker ikke være der så innmari lenge. Kan jeg forresten kjøpe skiltplater der? VW-Audi Club, altså...

 

De solgte ihvertfall det når de var i Oslo så det har de sikkert med til Molde også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med nylakker bil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk Roadshow i Molde 9/7! Fra kl 1400 vil Roadshowet være på plass på BJ Rødseth. Møt opp!

 

Da blir det nok ikke roadshow på meg, må på jobb kl 15 i KSU... synd at det begynner så sent, iallefall for min sin del:(

 

Men får håpe at dere andre får en fin dag da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å tulle nybilen ned dit en tur jeg og. Spørs om jeg får ta middagen på shell etter arbeid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert med mobilt chip verksted!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert med mobilt chip verksted!

 

Noen sjans for at du har justerbare Forge ventiler også? :)

 

Evt ikke-justerbar..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har jeg! Skal ta med en til deg jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!

 

Min gamle i plast er litt slapp. :o Tar med kamera idag, håper å kunne legge ut noen fotos her i tråden etterhvert, så slår vi nok de fleste byer på oppmøte vil jeg tro. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvertfall :) Bj. Rødseth, hvor ligger det da? Blir det det som ligger ved Shell, redd nedom Wist? Så lite kjent uti der atteh :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett. :)

 

Det er jo bare 1 shell-stasjon i området, og hverken den eller Bj. Rødseth er vanskelige å få øye på. Hovedveien går liksom 2meter fra veggen. :D

 

Nå er nyhjula på plass, så da er jeg klar for en liten tur etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møtte opp, men måtte dra med 4 færga, blei ikke imponert med tanke på oppmøtte folk kan du si:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møtte opp, men måtte dra med 4 færga, blei ikke imponert med tanke på oppmøtte folk kan du si:P

 

eg vart heller ikkje noe imponert, men det vart ikkje dit med nylakkert bil da:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, men jungeltelegrafen har ikke gjort jobben sin godt nok. Samt at det i Moldeområdet er mer japsefolk enn tysker-tilhengere dessverre. :S

 

Her er iaffal et lite oversiktsbilde, det er normalt trangt som fy her og det var ikke stort bedre idag:

IMG_0268.jpg

 

Frode's R32 med nye bremser, nye felger og ny lakk ble kåret til "Best in show" og avanserer derfor til finalen som det skal stemmes over på hovedsidene:

IMG_0274.jpg

 

Her ser vi det utrolig lave teltet som Roger gjemte seg under:

IMG_0275.jpg

 

Helt på tampen av dagen kom en dame og tittet etter gutta fra Bj. Rødseth fordi hennes 1,4 16v laget noen rare lyder. Hun kom dessverre til stengte dører, men hva gjorde vel det? P.H. Tærud fixet biffen med vagcom og konkluderte med trolig gåen coil på syl nr 2. Hun ble derfor anbefalt å sette igjen bilen istedet for å kjøre hjem.

IMG_0278.jpg

 

Til slutt hadde jeg planlagt å ta noen skikkelige kjørefotos idet karavanen skulle kjøre videre mot atlanterhavsveien, ettersom det faktisk er en fotokonkurranse, men jeg får nok min premie i himmelen, da jeg stilte opp for å kjøre hjem mor og datter som plutselig ble billøs.

 

Til alle de jeg pratet med, hyggelig var det! Til alle de jeg ikke pratet med, bedre lykke neste gang! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vant golfen? Var det jeg visste det at jeg skulle dratt Cabben over fjorden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vant golfen? Var det jeg visste det at jeg skulle dratt Cabben over fjorden :P

 

vist det var kåring over oppmøtte biler var det vell ikke så mange og velge i heller:p hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og mange fine biler sto parkert på andre p-plasser, så hvilke som var med i konkurransen om fineste bil er jo ingen som vet? heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, på nersia av veien sto det jo en del flott biler, (bl.a vår helt originale a4.. :P) men synes det var litt trangt der ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.