Anbefalte innlegg

Noen som skal bestille i nærmeste framtid??

Har akkurat bestillt noe selv,men jeg glemte selvfølgelig flensen som går ut fra turbo til DP:o

Så om noen skal handle så sei ifra ASAP:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å finn delen du mangler en annen plass Ole! jeg venter fortsatt på deler bestilt og betalt i Februar!!!!!!

 

Handla fra Ecs nå nettopp! blei sendt samme dag! og jeg hadde det her på 6 dager:)

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole trekte sej fra bestilling (pyse), men skulla hatt en Wastegate derifra om nokken andre he trua ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sikkert ha litt småtteri derifra, men gi meg litt tid... kom akkurat heim fra brasil og fylla. Send meg en PM syltebjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også noe jeg skulle hatt fra 034.. Noen jeg kan slenge meg på bestillinga til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss pakken din ikke er sendt Ole, så er det bare å sende en mail til dem, så fikser de og får med en slik flens også på samme bestillinga.. de har en egen betalings-ordning også for slike ting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss pakken din ikke er sendt Ole, så er det bare å sende en mail til dem, så fikser de og får med en slik flens også på samme bestillinga.. de har en egen betalings-ordning også for slike ting :)

 

blir en e-bay flens tenkje ej:) ein slik vej-band sak:) men ja jeg tenkte over det i går.

 

Pakken er uansett ikke sendt, kan vell ta si tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.