#1 Skrevet Juli 10, 2008 Noen som skal bestille i nærmeste framtid?? Har akkurat bestillt noe selv,men jeg glemte selvfølgelig flensen som går ut fra turbo til DP:o Så om noen skal handle så sei ifra ASAP:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2008 Prøv å finn delen du mangler en annen plass Ole! jeg venter fortsatt på deler bestilt og betalt i Februar!!!!!! Handla fra Ecs nå nettopp! blei sendt samme dag! og jeg hadde det her på 6 dager:) Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2008 Ole trekte sej fra bestilling (pyse), men skulla hatt en Wastegate derifra om nokken andre he trua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2008 Skal sikkert ha litt småtteri derifra, men gi meg litt tid... kom akkurat heim fra brasil og fylla. Send meg en PM syltebjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2008 jeg har ikke trekt meg nei, men gidder ikke å bestille fra min konto der borte når jeg har nettopp betillt deler derifra.. Denne saken skal jeg ha... http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=50_47&products_id=185&osCsid=jd8l2n2fiokeaq5si68j39g4p3 Dei flensane jeg finner andre plasser har ikke utfrest til 3" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2008 Jeg har også noe jeg skulle hatt fra 034.. Noen jeg kan slenge meg på bestillinga til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 Viss pakken din ikke er sendt Ole, så er det bare å sende en mail til dem, så fikser de og får med en slik flens også på samme bestillinga.. de har en egen betalings-ordning også for slike ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Viss pakken din ikke er sendt Ole, så er det bare å sende en mail til dem, så fikser de og får med en slik flens også på samme bestillinga.. de har en egen betalings-ordning også for slike ting blir en e-bay flens tenkje ej:) ein slik vej-band sak:) men ja jeg tenkte over det i går. Pakken er uansett ikke sendt, kan vell ta si tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...