15" 16" stål felg på golf 2

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på å kjøpe meg 15" eller 16" stål felger på neste bil som blir en golf 2, blir en bil med små fangere og litt "old school" stil.

 

Noen som vet hvilke felger som da kan passe og som ser bra ut på en skam lav golf 2???

 

 

 

 

 

er sikkert en tråd om det,men er et vanskelig tema å søke om så tar en sjans,er det noen andre tråder så gi meg en link å seltt den tråden her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corrado 15" steelies er jo en sikker vinner for 4x100.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: Linken din funka ikke gitt.

 

Ola: ikke et dumt forslag det da,men får man kjøpt de nye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Massern ordner opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corrado 15"stålfelg.

Felgen har delenummer 357 601 025 M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :) da får jeg sjekke med noe lokale vw/audi forhandlere å sjekke pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rapporter pris her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg. Er det noen som har vare nr. på Reanult felgene? så sjekker jeg det med det samme å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel Astra H(?) har også 16" stålfelger med 4x100 og ET37, MEN senterhullet er en millimeter for lite for standard VW som er 57 ellerno slikt. Disse dukker ofte opp på ebay.de til under tusenlappen pluss frakt, men jeg har til dags dato ikke fått noen til å sende til norge. Et par som skriver at de har ahtt så mye problemer med forsendelser til norge at de har slutta helt med det. Merkelige greier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm...nå skal jeg ærlig innrøme at jeg ikke liker ebay noe særlig å ikke kan jeg tysk,ergo så utgår det for meg ja :P men er rart at de ikke sender,har aldri hatt noen problemer med å bestille fra tyskland eller andre land for den saks skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nå pris fra den "lokale" vw/audi forhandleren Sveen Auto på corrado felgene og prisen var 841,-

Da får jeg få den bilen de skal på i hus å handle ;) kjøper de likså godt ny,kunne sikkert funner noe brukt men vil at de skal være helt DØNN STRØKENE så ergo blir det nytt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du må regne med det ja ;) Var ikke gæren pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr stk. ja. Syns langt i fra det var ille pris i forhold til de andre felgene jeg sikler på :P Scmith Th Line,men DAMN de er dyre de,ergo kjøper jeg corrado ståliser å har det knall der ;) her skal det bli tuck for alle penger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.