Deler selges: 88-dører til 4-dørs golf / jetta - Selges 1500kr!

Anbefalte innlegg

Selges 1500kr for alle 4.

Dørene er hele og greie uten nevneverdig rust.

 

Bilder:

 

DSC00142.jpg

 

DSC00143.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som er interessert?

Skal prøve å få tatt bilder av interiøret også imorgen..

Kan også selges hver for seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger ikkje tilfeldigvis andre ting ifrå den bilen? Skulle gjerne hatt høgre framskjerm. Og så har den heilt korrekt farge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger ikkje tilfeldigvis andre ting ifrå den bilen? Skulle gjerne hatt høgre framskjerm. Og så har den heilt korrekt farge :)

 

ikke fra bilen på bildene, men den bilen som dørene tilhører, den har jeg skjermer liggende fra ;)

Deler fra den blå er nok ikke til salgs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne!

 

Ny pris: 1500 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Selger du kun for/bakdør på høyre side?

Siden du har mye deler liggende,du har vel ikke tilfeldigvis ett komplett instrumentpanel til en 89 Golf/Jetta 1,8. Må være fra 89 mod.

Mvh Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Selger du kun for/bakdør på høyre side?

Siden du har mye deler liggende,du har vel ikke tilfeldigvis ett komplett instrumentpanel til en 89 Golf/Jetta 1,8. Må være fra 89 mod.

Mvh Helge

 

Selger bare som komplett pakke dessverre. Er interessert i å frigjøre litt plass i garasjen :)

Jeg har instrumentpanel fra 90mod Golf 1.8 med mono jetronic.

Skal passe over det tror jeg. Hvorfor må du ha akkurat fra 89?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har glømt det med instrumentpanelet,var delelager på VW som sier at kun 89 mod passer.

Skal ha originalnr 191 919 033 KR

Ellers,hva med dørene på høyre side?

 

Mvh Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. har et til 16v her som det står 191 919 033 BR på.. skal se om jeg finner det andre fra 90 mod i låven.

 

Jeg ser helst å selge alle dørene samla. Vanskelig nok det, om jeg ikke kun skal selge venstre dører ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..kan kanskje være intr i dørene på venstre sida jeg.

Må sjekke litt først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om en henter venstredører og en annen høyre, så er det helt i orden for meg;)

 

Bare jeg ikke brenner inne med noe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i høyre side jeg seriøst. Hva med instrumentpanelet på låven

 

Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i høyre side jeg seriøst. Hva med instrumentpanelet på låven

 

Helge

 

Jeg har rota litt rundt her, men har ikke funnet det enda.

Skal sjekke i løpet av helga om det ikke kan ligge hjemme hos far :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg sjekka instrumentpanelet, og det var 191 919 033 MK, så da passer det vel ikke antagelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..kan kanskje være intr i dørene på venstre sida jeg.

Må sjekke litt først..

 

Er fortsatt intr i dørene på førersiden.

Er de uten bulker og hvordan er det med evt rust-/flekker spesielt nederst på dørene?

Hvis du ser på undersiden av dørene....der platene går sammen....er det rust på den kanten..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt intr i dørene på førersiden.

Er de uten bulker og hvordan er det med evt rust-/flekker spesielt nederst på dørene?

Hvis du ser på undersiden av dørene....der platene går sammen....er det rust på den kanten..?

 

De skal være uten bulker og rust. Tror ikke det er noe rust på plateskjøten nederst på døra heller. Skal se om jeg får tid til å sjekke det opp imorgen. Det er hvertfall ikke noe rust på dørene utvendig.

 

Hvis noen vil hente dem, så går alle 4 dørene for kr 1500,- nå. Dette er uten dørtrekk. Har plukka dem av bilen, og vil ha dem bort fra garasjen. Bør være billig for 4 rustfrie dører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal være uten bulker og rust. Tror ikke det er noe rust på plateskjøten nederst på døra heller. Skal se om jeg får tid til å sjekke det opp imorgen. Det er hvertfall ikke noe rust på dørene utvendig.

 

Hvis noen vil hente dem, så går alle 4 dørene for kr 1500,- nå. Dette er uten dørtrekk. Har plukka dem av bilen, og vil ha dem bort fra garasjen. Bør være billig for 4 rustfrie dører.

 

Sjekk ang bulker og rust du.

Jeg er intr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørene er rustfrie i plateskjøter på alle dørene. Det eneste som finnes av rust er en stripe på ca 10x0.5cm på høyre bakdør. Kun lett overflaterust. Også er det bittelitt antydning til rust ved dørhåndtak på fordørene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne kjøpt dørene på førersida av deg til en av mine 2 jettaer (som før planlagt)...men så var det dêt å komme seg helt ned til deg da....: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne kjøpt dørene på førersida av deg til en av mine 2 jettaer (som før planlagt)...men så var det dêt å komme seg helt ned til deg da....: klø :

 

Kan du ikke lage en tråd på om det er noen som skal den veien som kunne tatt det med for deg da?

 

Det er jo et lite stykke å kjøre fra Vinstra, så jeg kan skjønne at du ikke gidder det for noen dører :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil disse passe på min 86 16v? Begge bakdørene mine lekker, og den ene framdøren er det mye rust på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil disse passe på min 86 16v? Begge bakdørene mine lekker, og den ene framdøren er det mye rust på...

 

Passer rett på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargekoden ja.. den hadde jeg glemt bort igjen.. LK6P står det i servicehefte

Nå er LK6P MANGROVEN GREEN METALLIC og ser slik ut:

 

90GreenEA.jpg

 

I følge mine øyne er fargen på dørene nokså sort. Så jeg veit ikke jeg. Det spørs om bilen har vært omlakkert en gang.

Evnt er det ikke riktig servicehefte til den bilen. Sjekka ikke dette, da bilen var tysk og kun skulle brukes til deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger fortsatt her. Får endel hendvendelser om å selge en og en dør, evnt på en side osv.. jeg vil helst ha alle sammen bort samtidig. 1500kr for 4 dører er da ingen upris. Så dette blir siste bumpen. Hvis ikke noen kommer og henter alle 4 dørene for 1500kr, så får jeg heller kjøpe en bil å putte de på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er muliges interessert i alle 4, men må sjekke opp litt med lakkering osv først. Så hold ann litt noen dager hvis du kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.