Ålesund: Hjulstillingskontroll

Anbefalte innlegg

Er det noen i området som kan være behjelpelig med å ta hjulstillingskontroll på bilen min, eller vet om noen som kan gjøre det? Sliter dekk som pokker gutter.. :(

 

Trenger forresten også et par 215/35/19 om noen har liggende å slenge..

 

 

På forhånd TAKK!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 1000 på NAF, der jeg pleier å gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem flere er det som gjør det da? naf hadde ikke time før 13. august: grønn : det tar jo ikke akuratt lang tid og gjøre det på golfen, hun som jeg var og snakka med instisterte på at det tok minst 1 og en halv time:p tror jeg brukte rundt 2 timer og justere alle hjulene på s4'n for første gang med en kompis:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem flere er det som gjør det da? naf hadde ikke time før 13. august: grønn : det tar jo ikke akuratt lang tid og gjøre det på golfen, hun som jeg var og snakka med instisterte på at det tok minst 1 og en halv time:p tror jeg brukte rundt 2 timer og justere alle hjulene på s4'n for første gang med en kompis:p

 

Jeg og fikk beskjed om at dette ville ta et par timer, og passere iallefall 2.000kr på min A4 b5.

Noen som har erfaringer om hvor lang tid det burde ta til en slik bil? Regner med S4 og A4 er ganske lik på akkurat dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og fikk beskjed om at dette ville ta et par timer, og passere iallefall 2.000kr på min A4 b5.

Noen som har erfaringer om hvor lang tid det burde ta til en slik bil? Regner med S4 og A4 er ganske lik på akkurat dette?

 

Kommer jo naturligvis alt an på hvor mye det er å justere, men det kan sikkert ta opp til 2 timer ja:)

 

Jeg har ingen bekymringer nå lenger ang. hjulstillingskontroll, da jeg har tilgang på aparat:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.