Vestfold: Go-cart ANDEBU Tirsdag 22 JULI 1700

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig tak i en av kontaktpersonene på BP stasjonen. Der kunne vi ta bilder, men det var visse restriksjoner osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig tak i en av kontaktpersonene på BP stasjonen. Der kunne vi ta bilder, men det var visse restriksjoner osv.

 

Kan du utdype restriksjoner ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og dra seg godt til med folk nå ! Knall om alle virkelig kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du utdype restriksjoner ?

 

Ja vi fikk ikke stå for mange biler "inne" på stasjonen. eller forran stasjonen. Måtte kjøre inn på en spesiell måte osv. mange regler fra komunen sa han, men skulle ringe han på et nærmere tidspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår.

 

Finfint om du tar deg av den delen og følger opp dette. Bare og håpe på knall vær nå

 

Ja vi fikk ikke stå for mange biler "inne" på stasjonen. eller forran stasjonen. Måtte kjøre inn på en spesiell måte osv. mange regler fra komunen sa han, men skulle ringe han på et nærmere tidspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår.

 

Finfint om du tar deg av den delen og følger opp dette. Bare og håpe på knall vær nå

 

ikke noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ang. fotoshoot, selv om jeg sannsynligvis kanskje ikke rekker hverken gokart eller shoot, så er det vel mange andre steder det går fint å fote litt, f.eks. OBS!, Ringshaug badestrand, Jarlsberg, Møller Tønsberg (Der går vel alle før 16 om sommeren..?), etc. Tenkt bare det kunne være fint hvis man kunne stille opp alle bilene?

Hvordan er det på Håsken sandtak eller i 'svingen' bak gokartbanen forresten?

Bare mine €.02

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen dume ideer. mulig man kan få til noen bra bilder på håsken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her i porsgrunn på besøk hos fettern min. Mulig jeg kan hive meg med på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her i porsgrunn på besøk hos fettern min. Mulig jeg kan hive meg med på dette :)

 

Alle er velkomne. Møt oss klokken 1600 på telemarksporten så kjører vi kolonne til folket.

 

send meg pm om du ikke vet hvor det er så gir jeg deg beskrivelse.

 

da setter jeg deg også opp eller Odd Ivar ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Utrolig bra at du tar deg turen Andreas med vogna ! Går utifra det er du som kommer med denne på slep !

 

Hadde vært stilig og fått til noen sikkelige bilder med alle oppmøtende biler forran klubbvogna eller noe slikt ! Håper du har tid litt ut på kvelden ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært stilig og fått til noen sikkelige bilder med alle oppmøtende biler forran klubbvogna eller noe slikt ! Håper du har tid litt ut på kvelden ! :)

 

Kult det, og ja i og med at jeg bor noen meter unna så er nok vogna der utover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lars Erik :) Telemarksporten blir der ved lasses sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lars Erik :) Telemarksporten blir der ved lasses sant?

 

hei !

 

da er du ca 15 fra !

 

Om du kjører ut på e-18 fra lasses mot oslo kommer du mot porsgrunn. Da kjører du forbi 2 fotobokser så neste til høyre. Der har du plantasjen, bergbys, meny og statoil. Avkjøring til høyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei !

 

da er du ca 15 fra !

 

Om du kjører ut på e-18 fra lasses mot oslo kommer du mot porsgrunn. Da kjører du forbi 2 fotobokser så neste til høyre. Der har du plantasjen, bergbys, meny og statoil. Avkjøring til høyre.

 

Ja da vet jeg hvor det er hen :) møter på Statoil da? Er det for seint om jeg sender deg en PM i morgentidlig om jeg får bestemt meg 100% om jeg blir med i og med det ikke er før ettermiddan? Var snakk om noe strikkhopping på Rjukan i mårra, må få diskutert med jengen her om vi får utsette det en dag hehe. MVH Odd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da vet jeg hvor det er hen :) møter på Statoil da? Er det for seint om jeg sender deg en PM i morgentidlig om jeg får bestemt meg 100% om jeg blir med i og med det ikke er før ettermiddan? Var snakk om noe strikkhopping på Rjukan i mårra, må få diskutert med jengen her om vi får utsette det en dag hehe. MVH Odd :)

 

bare og send pm du:) ordner seg noe:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare og send pm du ordner seg noe:/

 

Jepp da gjør jeg det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det blitt noe nærmere bestemt hva som skjer hvor og når, sånn utover selve gokartkjøringa? Mistenker at akkurat DEN ikke gir meg så mye, men det kunne jo være jeg fikk spadd frem litt tid til å dukke opp en eller annen plass. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm. blir vel noe photoshoot et eller annet sted etter go-carten, men ikke nærmere bestemt hvor :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg forstår på dere er det masse fine lokasjoner til bilder. Ettersom det er vanskelig og sette noe tidsskjema for hva som skjer utover dagen så er det vanskelig og si når vi er ferdig på gocarten.

'

Men ser for meg etter gocarten er ferdig og kunne dra ett sted og få oss en matbit også ett sted og ta litt bilder. Dette må da være noe som er enkelt og bli enige om når vi møttes senere idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har til og med vært heldige med været og fått sol og pent vær. Huska til og med å ta med hjelm så idag skal det cart'es!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg snakket med folket på gocart banen.

 

Her gjelder det kun KONTANT ettersom de ikke har betalingsterminal !!!!!!

 

Været kommer til og bli strålende idag ! Så alle sammen ,vell møtt ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi bestemt oss hvor mange heat vi skal kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folket regner med å være på området til rundt kl 21 så kommer jeg opp før jeg skal på nattevakt rett nedi gata for go cart banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.