Agder: Trygg parkering i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Hei!

Til helga skal jeg og 3 kompiser på tur i Europa. I den sammenheng kommer han ene nedover med Toyota MR2'en sin. I og med at dette kanskje er Norges mest strøkne MR2, vil han helst ikke parkere den hvor som helst. Har prata med Kristiansand Parkeringsselskap, men langtidsplasser i parkeringshus er ikke å oppdrive, er tydeligvis ventelister hos dem. Da jeg selv leier en plass av dem i Elvegata, vet jeg at disse parkeringshusene sjelden er fulle, mange har f.eks. plasser som de bruker i jobb eller gjennom firma, som som oftest står tomme.

 

Er det noen her som kan hjelpe, for eksempel ved at de har en slik plass som ikke skal brukes i perioden 20.juli til 3. august? Han er villig til å betale for den, kontakt meg gjerne på PM angående honorar.

 

Er det noen som eventuelt har en annen ide? Forslag mottas med takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen står trygt i tunet mitt da... ingen naboer av noe slag..hehe ;) litt langt fra kr-sand kanskje da...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, blir nok litt langt til Lyngdal. Men takk for tilbudet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er løst, da han fikk leie en garasje i 1 mnd. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.