10 - 15mm 4*100 spacere ønskes

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så ønsker jeg 4 stk 10 - 15 mm spacere, med sizen 4*100.. helst med den foringen på, og noen ekstra lange felgbolter.

 

Hvis ingen har liggende å slenge, vet noen hvor i Stavanger/omegn det er mulig å få kjøpt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg vet biltema har :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg vet biltema har :D

 

Du juger så du tror det sjøl du : bråk : de har bare opp til 5 mm.. og les bedre din måssåbjønn "10-15 mm" :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du kluge t å sveisa :D hahahahaha har hørt rykte om at han e den så kan sveisa best i stavanger sitt lokallag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei Christer.. Spacere skal dreies og borres, ikke sveises. Hjepler lite å kunne å sveise da vettu. : dum :

 

På lik linje som at en bil skal lakkeres helt ned... stemmer det, din er ikke det den :evil: så da er det ikke rart du sveiser spacere.. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikkje bare kjøpe 2-3 stk på biltema da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eg og tenkte, kluge ska jo ha dreisen på sveisingå :D trenge iche dreia å bårra, e vel rat prosjekt du drive me? ska jo ver litt sånn då :D "Det er jo halve gleden"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så e det jo totalt ubrukeligt å kjøra me mange spacera uden sentrering. Nei, Øyvind kjøp med sentrering Håkon Sandberg her skaffe jo te en vettug pris. Men vil anbefala at du kjøpe adaptera, sånn du bolte spaceren i navet å felgen i spaceren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det :) får være grenser med biltema..holder å kjøpe ting som ikke tar livet av en når det havarerer..

Er nok mye bra på biltema, men de spacerne der har nok litt rufsete rykte på seg, fant iallefall jeg ut etter et lite søk her.. Universalspacere som må moddes med avbiter??..og dere anbefaler å klemme sammen 2-3 stk??.. uten senterring??.. og ut på bane med bilen??.. det er ikke denne karen!! Jeg kan prøve å gjøre mitt ytterste til å skape stemning og morro, men skal jeg daue så skyter jeg meg heller, for det vil nå iallefall ikke resultere i at de stenger banen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 10mm på lager med og uten sentering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 10mm på lager med og uten sentering.

 

Har en kar der borte på østlandet nå, han stikker nok innom å kjøper for meg :) Vi bare somler litt her, og i tilfelle det var noen i nærheten som hadde, så ville det være kjappest og sannsynligvis billigst :o

Men for å mase litt, har du 15 mm på lur også eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øivind: Får ikkje du PMer av meg? Du svare jo aldri! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øivind: Får ikkje du PMer av meg? Du svare jo aldri! ;)

 

: klø : Fikk en PM av deg i går, men kom ikke hjem før 23:30, så jeg har ikke rukket å svart enda : flau : ellers har jeg ikke hørt et pipp fra deg siden jeg ringte deg i Tyskland.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... har ikkej sendt någen te deg utenom denne heller. men eg har sendt någen tidligere som eg ikkje har fått svar på. Så når eg så at du har vert pålogga itte eg sendte den siste så begynte eg å mistenka om de ikkje kom fram. men det gjorde an jo, så då e alt i orden! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spacersaken er avslutta for min del, takk for mange morsomme og noen seriøse svar og tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spacere i hus, takk til Morten som tok seg bryderiet! Og takk til Håkon som visste at jeg skulle ha disse, og bestilte de i god tid, samt har sitti å gnikka å gnudd på de i noen uker nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spacere i hus, takk til Morten som tok seg bryderiet! Og takk til Håkon som visste at jeg skulle ha disse, og bestilte de i god tid, samt har sitti å gnikka å gnudd på de i noen uker nå :D

 

Ja, var de ikke blanke da Øivind? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var de ikke blanke da Øivind? : smil :

 

Det var det vakreste jeg har sett :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.