Stavanger: urquattroen snart ferdig:-)

Anbefalte innlegg

Puh, det har vært mye jobbing med bilen i sommer, men nå nærmer det seg slutten:o

Fikk nye seter i går som jeg har satt inn, og som jeg synes ble ganske så bra:)

Er det noen med skikkelig fotoutstyr som jeg kunne ha leid inn for å ta noen skikkelige kvalitetsbilder. Jeg betaler sevfølgelig for leie av fotografen:)

Her kommer et par bilder av siste oppgradering av interiøret:

Bilde180r.jpg

Bilde188r.jpg

Bilde186r.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo veldi gjennomført ut da:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo veldi gjennomført ut da:tilber:

 

Hei!

Joda, resultatet ble rimelig bra det, så jeg er fornøyd jeg:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene er ikke rettferdige mot denne bilen....

 

Jeg har sett den live å den er rett å slett nydelig :tilber:

 

Ble skikkelig stilig med det interiøret, grattis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene er ikke rettferdige mot denne bilen....

 

Jeg har sett den live å den er rett å slett nydelig :tilber:

 

Ble skikkelig stilig med det interiøret, grattis

 

 

Mange takk Jone:)

Jeg skulle absolutt fått tatt noen skikkelige bilder, så jeg håper en fotointeressert her inne melder sin interesse:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da mange kamerajunkies i lokallaget som sikkert mer en gjerne stiller opp på dugnad for å få tatt noen lekre bilder av urquattro'en din. Petter Bukkholm, Finn Kristian Kleppe, Christer Tysse osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo helt fantastisk, da er det bare å stille opp på lokallagstreff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonbra, men kor har du nakkastøttene til forsetene henne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konne ha våre me på ein fotosjuit ta d søndag? ska t ayia napa på mandag :D Nogen så e me? konge bil, glede meg t å se ann live :P Ska regna imårå:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan gjerna ver me på fotosjut på sundag eg Christer, hvis veret er gudd, men då må itilfelle bilen vaskas fuste : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja må t å gnikka litt :D Are: me tar osse iche betalt for å knipsa nogen fine bilde, e vel såpass gavmilde når du stille me glise ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Are, denna e jo heilt sjuge! Futti grisen så fine ann e! Kongebil! :D:D Gratulera så masse med å ver eier av ei sånn perle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Are, denna e jo heilt sjuge! Futti grisen så fine ann e! Kongebil! :D:D Gratulera så masse med å ver eier av ei sånn perle.

 

Tusen takk for tilbakemeldingene folkens!:tilber::tilber:

Det hadde vært stor stas hvis vi kunne knipset noen bilder på søndag hvis været blir sånn høvelig:)

I morgen skal jeg montere på nytt Scorpion eksosanlegg på bilen. Det er mulig det blir litt tilpasninger og sveising, men jeg regner med å ha den klar på søndag:)

Så hvis dere skal ut å knipse, så hadde jeg blitt glad hvis dere kan gi meg en tilbakemelding:)

 

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonbra, men kor har du nakkastøttene til forsetene henne ?

 

Hehe, jeg hadde ikke fått nakkestøttene da jeg tok bildene. Men nå er de på plass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått fiksa klimabryterene/vaieroverføringene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått fiksa klimabryterene/vaieroverføringene?

 

Hei Petter!

Nei, det har jeg nok ikke, men jeg kunne jo tenkte meg en tur over til Rennesøy i begynnelsen av uka hvis du er hjemme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Petter!

Nei, det har jeg nok ikke, men jeg kunne jo tenkte meg en tur over til Rennesøy i begynnelsen av uka hvis du er hjemme:)

 

Er hjemme jeg :) Mye overtid i det siste, så urquattroen har fått lite pleie/skruing : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hjemme jeg :) Mye overtid i det siste, så urquattroen har fått lite pleie/skruing : gråter :

 

FYYY!!: faint :

Det e ingen unnskyldning at du har jobba overtid, og at du derfor ikke har hatt tid til å pleie urquattroen:)

Vel, det ser ut for at æ må ta mæ en tur utover for å forklare hva du må prioritere av bil og jobb:)

Æ har mobilnummeret ditt, så æ plinger på så kan vi gjøre en avtale:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FYYY!!: faint :

Det e ingen unnskyldning at du har jobba overtid, og at du derfor ikke har hatt tid til å pleie urquattroen:)

Vel, det ser ut for at æ må ta mæ en tur utover for å forklare hva du må prioritere av bil og jobb:)

Æ har mobilnummeret ditt, så æ plinger på så kan vi gjøre en avtale:)

 

Bare til å plinge på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener eg så deg på E39 mot stavanger tidligere idag. Var rett før madammen tok tak i rattet da vi hadde kurs mot autovernet når eg satt å stirret på ur gliset ditt:) Kanon fin bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener eg så deg på E39 mot stavanger tidligere idag. Var rett før madammen tok tak i rattet da vi hadde kurs mot autovernet når eg satt å stirret på ur gliset ditt:) Kanon fin bil!

 

Hehe, det var nok meg du traff ja, men hold øyan på veien, æ vil jo ikke ha noen liv på samvittigheten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det var nok meg du traff ja, men hold øyan på veien, æ vil jo ikke ha noen liv på samvittigheten:)

 

Har som regel øynene på veien, men e ikke ofte det kommer en slik bil kjørende:) Måtte bare se om eg såg riktig, så noe liv på samvittigheten ska du få slippe hehe... Fra no av!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interiøret blei meget bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en perle:) Bytte s2en min i uren din are? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.