#1 Skrevet Juli 18, 2008 Puh, det har vært mye jobbing med bilen i sommer, men nå nærmer det seg slutten:o Fikk nye seter i går som jeg har satt inn, og som jeg synes ble ganske så bra:) Er det noen med skikkelig fotoutstyr som jeg kunne ha leid inn for å ta noen skikkelige kvalitetsbilder. Jeg betaler sevfølgelig for leie av fotografen:) Her kommer et par bilder av siste oppgradering av interiøret: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 Dette ser jo veldi gjennomført ut da:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2008 Dette ser jo veldi gjennomført ut da:tilber: Hei! Joda, resultatet ble rimelig bra det, så jeg er fornøyd jeg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 Bildene er ikke rettferdige mot denne bilen.... Jeg har sett den live å den er rett å slett nydelig Ble skikkelig stilig med det interiøret, grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 Bildene er ikke rettferdige mot denne bilen.... Jeg har sett den live å den er rett å slett nydelig Ble skikkelig stilig med det interiøret, grattis Mange takk Jone:) Jeg skulle absolutt fått tatt noen skikkelige bilder, så jeg håper en fotointeressert her inne melder sin interesse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2008 Er da mange kamerajunkies i lokallaget som sikkert mer en gjerne stiller opp på dugnad for å få tatt noen lekre bilder av urquattro'en din. Petter Bukkholm, Finn Kristian Kleppe, Christer Tysse osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2008 Dette ble jo helt fantastisk, da er det bare å stille opp på lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2008 Kanonbra, men kor har du nakkastøttene til forsetene henne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2008 Konne ha våre me på ein fotosjuit ta d søndag? ska t ayia napa på mandag Nogen så e me? konge bil, glede meg t å se ann live Ska regna imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2008 Eg kan gjerna ver me på fotosjut på sundag eg Christer, hvis veret er gudd, men då må itilfelle bilen vaskas fuste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 18, 2008 jaja må t å gnikka litt Are: me tar osse iche betalt for å knipsa nogen fine bilde, e vel såpass gavmilde når du stille me glise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2008 Are, denna e jo heilt sjuge! Futti grisen så fine ann e! Kongebil! :D Gratulera så masse med å ver eier av ei sånn perle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 18, 2008 Are, denna e jo heilt sjuge! Futti grisen så fine ann e! Kongebil! :D Gratulera så masse med å ver eier av ei sånn perle. Tusen takk for tilbakemeldingene folkens!:tilber: Det hadde vært stor stas hvis vi kunne knipset noen bilder på søndag hvis været blir sånn høvelig:) I morgen skal jeg montere på nytt Scorpion eksosanlegg på bilen. Det er mulig det blir litt tilpasninger og sveising, men jeg regner med å ha den klar på søndag:) Så hvis dere skal ut å knipse, så hadde jeg blitt glad hvis dere kan gi meg en tilbakemelding:) Mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 19, 2008 Kanonbra, men kor har du nakkastøttene til forsetene henne ? Hehe, jeg hadde ikke fått nakkestøttene da jeg tok bildene. Men nå er de på plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 19, 2008 Fått fiksa klimabryterene/vaieroverføringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 19, 2008 Fått fiksa klimabryterene/vaieroverføringene? Hei Petter! Nei, det har jeg nok ikke, men jeg kunne jo tenkte meg en tur over til Rennesøy i begynnelsen av uka hvis du er hjemme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 19, 2008 Hei Petter!Nei, det har jeg nok ikke, men jeg kunne jo tenkte meg en tur over til Rennesøy i begynnelsen av uka hvis du er hjemme:) Er hjemme jeg Mye overtid i det siste, så urquattroen har fått lite pleie/skruing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 19, 2008 Er hjemme jeg Mye overtid i det siste, så urquattroen har fått lite pleie/skruing FYYY!! Det e ingen unnskyldning at du har jobba overtid, og at du derfor ikke har hatt tid til å pleie urquattroen:) Vel, det ser ut for at æ må ta mæ en tur utover for å forklare hva du må prioritere av bil og jobb:) Æ har mobilnummeret ditt, så æ plinger på så kan vi gjøre en avtale:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 19, 2008 FYYY!!Det e ingen unnskyldning at du har jobba overtid, og at du derfor ikke har hatt tid til å pleie urquattroen:) Vel, det ser ut for at æ må ta mæ en tur utover for å forklare hva du må prioritere av bil og jobb:) Æ har mobilnummeret ditt, så æ plinger på så kan vi gjøre en avtale:) Bare til å plinge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 20, 2008 Mener eg så deg på E39 mot stavanger tidligere idag. Var rett før madammen tok tak i rattet da vi hadde kurs mot autovernet når eg satt å stirret på ur gliset ditt:) Kanon fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 20, 2008 Mener eg så deg på E39 mot stavanger tidligere idag. Var rett før madammen tok tak i rattet da vi hadde kurs mot autovernet når eg satt å stirret på ur gliset ditt:) Kanon fin bil! Hehe, det var nok meg du traff ja, men hold øyan på veien, æ vil jo ikke ha noen liv på samvittigheten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 20, 2008 Hehe, det var nok meg du traff ja, men hold øyan på veien, æ vil jo ikke ha noen liv på samvittigheten:) Har som regel øynene på veien, men e ikke ofte det kommer en slik bil kjørende:) Måtte bare se om eg såg riktig, så noe liv på samvittigheten ska du få slippe hehe... Fra no av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 22, 2008 Interiøret blei meget bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 24, 2010 Er vist til salgs nå http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1041714;Modified=1264180965 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 25, 2010 Dette er en perle:) Bytte s2en min i uren din are? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...