Anbefalte innlegg

når jeg jobbete i Måsen Bar på Bukta kom jeg i snakk med ei dame som snakket om noe fjellturer, blei litt nysjerrig på dette så jeg stakk innom Best på Kvaløya å kjøpte meg en startpakke.

 

Dette var et spennende tilbud for dem som har lyst til å røre på seg, så blir det jo litt sport i å bestige flest :D

 

http://www.tfbk.no

 

så i dag gikk turen opp til Kjølen på kvaløya, var egentlig ganske mye tåke når vi startet men på den tiden vi var oppe blei det bare mer :P

datt ut av stien og sulla lenge utfor stien før vi klarte å finne tilbake til stien uten kompass !

 

er det noen flere her inne som er med på dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven Tom, må si meg imponert her! Spørs om du klarer alle turene da:) Er en del som vistnok skal være ganske vanskelig...

Men, makan til pengemaskin det der er! Koster 150,- for en pakke, da får du et kart og et kort. Kan umulig være 150,- i kostnader på en slik pakke!

Når det er sagt, er det sikkert vanvittig artig og klare alle 10:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner godt at det koster 150,- pga alle utgifter (nettside, kart, postkasser, skilt osv) men kjærringa på best solgte meg den for 75,- :D

 

er sikkert flere som blir noe å bryne seg på da jeg ikke har den beste helsa her i byen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du er ikke såpass rederlig at du sier ifra? når en stakkars ny ansatt gjør feil?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i don't give too shits :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ tenkte æ sku prøve mæ på én på topp i år:D

Tenkte mæ en tur opp på Tromsdalstinden en finværsdag, om æ finn veien: rolleyes

Men har veldig lyst, og e jo blitt noen kilo lettere iløpet av våren, så e klar for å bruke min nye kropp på nye & hittil uprøvde måta - som f.eks fjelltur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ treng ikje tipåtopp-pakken før å kom mæ i marka ;) æ spreng masse i marka, uten kart å kompass;)

 

å freskt å fint e d.. anbefales:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.