#1 Skrevet Juli 22, 2008 når jeg jobbete i Måsen Bar på Bukta kom jeg i snakk med ei dame som snakket om noe fjellturer, blei litt nysjerrig på dette så jeg stakk innom Best på Kvaløya å kjøpte meg en startpakke. Dette var et spennende tilbud for dem som har lyst til å røre på seg, så blir det jo litt sport i å bestige flest http://www.tfbk.no så i dag gikk turen opp til Kjølen på kvaløya, var egentlig ganske mye tåke når vi startet men på den tiden vi var oppe blei det bare mer datt ut av stien og sulla lenge utfor stien før vi klarte å finne tilbake til stien uten kompass ! er det noen flere her inne som er med på dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2008 Dæven Tom, må si meg imponert her! Spørs om du klarer alle turene da:) Er en del som vistnok skal være ganske vanskelig... Men, makan til pengemaskin det der er! Koster 150,- for en pakke, da får du et kart og et kort. Kan umulig være 150,- i kostnader på en slik pakke! Når det er sagt, er det sikkert vanvittig artig og klare alle 10:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2008 skjønner godt at det koster 150,- pga alle utgifter (nettside, kart, postkasser, skilt osv) men kjærringa på best solgte meg den for 75,- er sikkert flere som blir noe å bryne seg på da jeg ikke har den beste helsa her i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2008 Og du er ikke såpass rederlig at du sier ifra? når en stakkars ny ansatt gjør feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2008 i don't give too shits 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2008 Æ tenkte æ sku prøve mæ på én på topp i år:D Tenkte mæ en tur opp på Tromsdalstinden en finværsdag, om æ finn veien: rolleyes Men har veldig lyst, og e jo blitt noen kilo lettere iløpet av våren, så e klar for å bruke min nye kropp på nye & hittil uprøvde måta - som f.eks fjelltur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2008 æ treng ikje tipåtopp-pakken før å kom mæ i marka æ spreng masse i marka, uten kart å kompass;) å freskt å fint e d.. anbefales:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...