Ålesund: Dødsulykke på Eidsnes!

Anbefalte innlegg

Yssa.. Nokke fart dei har hatt da : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte jo hatt ei SINNSYK fart der da.... skal jo litt til å slippe i den slakke svingen der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer til dei etterlatte og kjenninger av den omkomne og den skadet personen:o

 

Der e en lei asfalt skjøyt i denne svingen som kan bli ekkel i så høge hastigeheter regner jeg med.. hadde dei klart denne svingen så skal jeg ivertfall love at dei ikke hadde klart neste uansett.

 

EDIT: Der e jo faktisk ny asfaltert så den er ikke der lenger.

Og bremse/skrense spora begynner jo 300 meter før dei traff stolpen så det er jo ut på flata igjen.

 

Uansett så er det tragisk: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tragiske greier. Er vel ikke usannsynlig at han har begynt å gi på før tunellen og bremset altfor sent, eller ikke i det hele tatt. Hvis sporene starter 300 meter før, så ser jeg for meg noe panikk inne i bildet. Kanskje han trodde skjøyten, eller fartsdump var det vel mer som, var der fortsatt og fikk panikk i siste øyeblikket. Bare flaks at det ikke kom bil i mot mens denne var ute av kontroll. Lurer på om det er sjåføren eller passasjeren som lever enda? Kondolerer til alle pårørte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e ikkje bremsespor. Men skrensepora derimot begynne ved inngangen av svingen. Har enten gått av gassen og/eller bremsa når han skjønte det ikkje gikk. Dermed har rompa komt ut og han rakk aldri å korrigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har no måtta hatt ei ekstrem fart ivertfall.. Å dei skulle sikkert rekke ferja. Noken som veit ken karen frå Herøy e? Ej veit ivertfall at mannen som omkom frå u.vik eig ikkje A6. Så d må sikkert nok vere herøyværingen sin..

 

Tragisk ivertfall..:/

 

Kondolerer til alle pårørande

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kom nokk fra ferga Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e ikkje bremsespor. Men skrensepora derimot begynne ved inngangen av svingen. Har enten gått av gassen og/eller bremsa når han skjønte det ikkje gikk. Dermed har rompa komt ut og han rakk aldri å korrigere.

 

Kondolerer til alle pårörande.

 

 

Korrigere å korrigere... hörte att det var promille i bilden også. Blir förbanna når ja hörer slikt! Men håper på att det ikke er sant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må ha gått greit fort når de kom fra 02:30 ferga fra hareid og politiet fikk melding 03:01. Ferga legger vel til et par minutt på heil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah.. då he ej sett feil på bilda.. men ja! då hadde d gått vanvitti fort! Hekje brukt meir enn et par min i frå ferjekaia dei då..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei hadde visstnok kjørt nokre til ferga for å sette av. Bilen var foreldra til sjaføren sin slik eg forstod og det var han frå ulsteinvik som kjørte. Han frå herøy er visst ganske hardt skadd. Promille veit eg ingenting om og vil heller ikkje spekulere i det. Men kun i denne tråden eg har hørt det har blitt nevnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer!

Fart har dei hatt uten tvil .. Ei enorm fart også.. Vilt tippa, så tipper jeg en plass rundt 210/220!!!!

Håper bare det går "bra" med han som ennå lever, så pårørende kan få vite ka som skjedde etc. Å selfølgelig redda ett liv!

Å ja, det er heilt ny asfalt på strekka!

Skrensespora begynner jo heilt i begynnelsen av (skarpeste) svingen, så bilen har vel knapt nok vært i sving når ditte slapp : eek :

 

Bilde fra smp:

bilde?Avis=SM&Dato=20080725&Kategori=NYH

Skrensesporene(1) starter 300 meter før bilen traff en stolpe(2) og fløy videre inn i en støyskjermingsmur(3) og videre over vegbana igjen og inn i en fjellvegg(4). (Foto: Stig Vågnes)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer til de etterlatte!:( Aldri gøy å høre sånne ting.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig leit dette altså. men må ha vært en sinnsyk fart inne i bilde her som folk nevner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søskenbarne mitt som satt på og ligger i tr.heim

Tilstanden hass er enda veldi kritisk der han ligg i koma og live henger i en meget tynn trå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer til alle pårørende. Tragisk sak dette her:(

Satser på det beste med vedkommende som ligger på sykehus.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner vell til begge to..

Fortsatt kritisk med passasjeren, fra Herøy, som ligger på sykehus.

 

Har hørt fra folk som pratet med dem i Ålesund at de virket fulle, men det kan ikke akkurat en full person selv se så godt, så skal ikke påstå noe før det står i media..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard Sunde som er død, fra Ulsteinvik, han andre kjenner jeg ikke til.

 

Sinnsykt så mange som dør, dette er nr 4 jeg kjenner/veit hvem er som er dør i Ålesund omegn.

 

Triste saker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer!

 

Sykt mange døds ulykker som har vært no siste halv året!! skjer tydligvis i "store" byer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var et stk ødelagt bil!:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.