#1 Skrevet Juli 26, 2008 Noen som jobber på Bodø Bil her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2008 Ikke jeg, men Dag Amundsen gjør det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2008 etter et kjapt søk ser jeg jo at har ikke er den mest aktive på forumet Det er kanskje like greit å forklare casen med en gang: Har nettopp kjøpt en bil som det var montert antityverihjulbolter på. Fikk ikke med bit/nøkkel som passer pga at forrige eier har rotet den bort bilen står nå på bukker med motor på tur ut så var ikke så veldig gira på å dra den bort til Bodø Bil. Det var også bare å glemme å få lånt to-tre bits/nøkler som er mest like og prøve, selv mot depositum (vrange, vrange bodø bil!!). Tenkte derfor at noen kunne ta med seg kofferten deres med alle disse bits/nøkkelene og bli med meg til bilen slik at jeg får av hjulene. Hadde en som skulle gjøre det i går, men han tok aldri kontakt igjen... Forslag? Om noen ikke kommer på noe lurt før mandag borrer jeg et mindre hull i senter av bolten og gjenger opp linx gjenger og skrur drittet ut med en annen bolt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2008 Forslag? Om noen ikke kommer på noe lurt før mandag borrer jeg et mindre hull i senter av bolten og gjenger opp linx gjenger og skrur drittet ut med en annen bolt. Du kan ligsågodt sette igang med dette med en gang, så slipper du å være avhengig av andre:) Er ivertfall løsningen jeg ville brukt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2008 Tja.. Veit ikke om vi har nå sånt på jobb hos meg.. Godt mulig, siden vi har ett og annet av verktøy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2008 Du kan ligsågodt sette igang med dette med en gang, så slipper du å være avhengig av andre:)Er ivertfall løsningen jeg ville brukt.. Sant det, men synes det er latterlig smålig av Bodø Bil å ikke låne meg 2-3 stk av de der bit'ene! Det om tyverisikkerhet osv er jo bare jabb-jabb uansett når jeg kan bestiller opp alle sammen på delelageret om jeg vil djiiizes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2008 Tja.. Veit ikke om vi har nå sånt på jobb hos meg.. Godt mulig, siden vi har ett og annet av verktøy.. og hvor jobber du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...