Anbefalte innlegg

Noen som jobber på Bodø Bil her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg, men Dag Amundsen gjør det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter et kjapt søk ser jeg jo at har ikke er den mest aktive på forumet :P

 

Det er kanskje like greit å forklare casen med en gang:

 

Har nettopp kjøpt en bil som det var montert antityverihjulbolter på. Fikk ikke med bit/nøkkel som passer pga at forrige eier har rotet den bort : dum : bilen står nå på bukker med motor på tur ut så var ikke så veldig gira på å dra den bort til Bodø Bil. Det var også bare å glemme å få lånt to-tre bits/nøkler som er mest like og prøve, selv mot depositum (vrange, vrange bodø bil!!: mad :). Tenkte derfor at noen kunne ta med seg kofferten deres med alle disse bits/nøkkelene og bli med meg til bilen slik at jeg får av hjulene. Hadde en som skulle gjøre det i går, men han tok aldri kontakt igjen... :(

 

Forslag? Om noen ikke kommer på noe lurt før mandag borrer jeg et mindre hull i senter av bolten og gjenger opp linx gjenger og skrur drittet ut med en annen bolt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag? Om noen ikke kommer på noe lurt før mandag borrer jeg et mindre hull i senter av bolten og gjenger opp linx gjenger og skrur drittet ut med en annen bolt.

 

Du kan ligsågodt sette igang med dette med en gang, så slipper du å være avhengig av andre:)

Er ivertfall løsningen jeg ville brukt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Veit ikke om vi har nå sånt på jobb hos meg.. Godt mulig, siden vi har ett og annet av verktøy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ligsågodt sette igang med dette med en gang, så slipper du å være avhengig av andre:)

Er ivertfall løsningen jeg ville brukt..

Sant det, men synes det er latterlig smålig av Bodø Bil å ikke låne meg 2-3 stk av de der bit'ene! Det om tyverisikkerhet osv er jo bare jabb-jabb uansett når jeg kan bestiller opp alle sammen på delelageret om jeg vil : rolleyes djiiizes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Veit ikke om vi har nå sånt på jobb hos meg.. Godt mulig, siden vi har ett og annet av verktøy..

og hvor jobber du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.