Midt: Solfilm/toning - Hvem anbefaler dere

Anbefalte innlegg

Søker anbefalinger til firma som toner bilvindu i Orkdal eller Trondheimsområdet.

 

Skal tone sideruter foran på VW Tiguan og må ha solfilm med denne samme toningen som VW har orginalt? Noen med erfaringer der ute i Trøndelagen... : vinke :

 

Takker for info.

 

Mvh. Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt litt rundt på priser, og de som er billigst er i allefall scandinaviasolfim eller hva de heter. Vi har visstnok 20% rabatt der. så fra B-stolpen og bak på Audi A4 ble det 4600,-

 

Vet ikke hvem som er best, jeg skal få det gjort i slutten av august.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre med Tynset Bil & MC også, vet de gjør dette. Tviler på det finnes noen klubbrabatt der, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte forespørsel til Roger Bolstad hos Skandinavia Solfilm Trondheim. Fikk rask tilbakemelding, grei pris + han tar turen til Orkanger og monterer under klargjøringen av nybilen! Det kaller jeg service!!

 

Skal oppdatere når dette er fullført - spent å se kvalitet og fargenyanse (han mener å ha film med samme toning som orginal VW)

 

Mvh. Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt Graneggen Bilglass og Solfilm, på dem 2 siste bilene mine. Strålende fornøyd, har 3 kompiser som har vært til han også, kjempefornøyd dem også.

 

Sota hele vein på min A4 avant inkl bakruten, kom seg på 5000,-. På min forrige A4 sedan, så tok jeg alt unntatt bakruten, da betalte jeg 3500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt Graneggen Bilglass og Solfilm, på dem 2 siste bilene mine. Strålende fornøyd, har 3 kompiser som har vært til han også, kjempefornøyd dem også.

 

Sota hele vein på min A4 avant inkl bakruten, kom seg på 5000,-. På min forrige A4 sedan, så tok jeg alt unntatt bakruten, da betalte jeg 3500,-

 

Det var billig.. Hvor holder han til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var billig.. Hvor holder han til ?

 

Holder til på Lade

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.