#1 Skrevet Juli 30, 2008 Søker anbefalinger til firma som toner bilvindu i Orkdal eller Trondheimsområdet. Skal tone sideruter foran på VW Tiguan og må ha solfilm med denne samme toningen som VW har orginalt? Noen med erfaringer der ute i Trøndelagen... Takker for info. Mvh. Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 Jeg har hørt litt rundt på priser, og de som er billigst er i allefall scandinaviasolfim eller hva de heter. Vi har visstnok 20% rabatt der. så fra B-stolpen og bak på Audi A4 ble det 4600,- Vet ikke hvem som er best, jeg skal få det gjort i slutten av august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2008 Kan jo høre med Tynset Bil & MC også, vet de gjør dette. Tviler på det finnes noen klubbrabatt der, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2008 Sendte forespørsel til Roger Bolstad hos Skandinavia Solfilm Trondheim. Fikk rask tilbakemelding, grei pris + han tar turen til Orkanger og monterer under klargjøringen av nybilen! Det kaller jeg service!! Skal oppdatere når dette er fullført - spent å se kvalitet og fargenyanse (han mener å ha film med samme toning som orginal VW) Mvh. Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2008 Jeg har brukt Graneggen Bilglass og Solfilm, på dem 2 siste bilene mine. Strålende fornøyd, har 3 kompiser som har vært til han også, kjempefornøyd dem også. Sota hele vein på min A4 avant inkl bakruten, kom seg på 5000,-. På min forrige A4 sedan, så tok jeg alt unntatt bakruten, da betalte jeg 3500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2008 Jeg har brukt Graneggen Bilglass og Solfilm, på dem 2 siste bilene mine. Strålende fornøyd, har 3 kompiser som har vært til han også, kjempefornøyd dem også. Sota hele vein på min A4 avant inkl bakruten, kom seg på 5000,-. På min forrige A4 sedan, så tok jeg alt unntatt bakruten, da betalte jeg 3500,- Det var billig.. Hvor holder han til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2008 Det var billig.. Hvor holder han til ? Holder til på Lade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...