Agder: Noen som har ett sted å leie ut?

Anbefalte innlegg

Som tittel så søker jeg noe jeg ett sted jeg kan bo.

Bor nå i Sandefjord, men ønsker å flytte til kristiansand.

Samme hvor stor,samme om det er i en kjeller etc.

Om noen ønsker å få inn noen kroner ekstra i mnd, så send meg gjerne en pm eller ta kontakt på 90877149..

Ønsker nær sentrum, vet hvor gimle er. og det området der er bra. og noe i den duren, evt lett å komme seg til byen med buss.

 

 

 

 

 

Christensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link til ledig hybler/leiligheter til utleie nær sentrum: (sjekk kart)

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/browse2?parent=TOWN&drillkey=SUBTOWN&areaId=20179

 

Som du sikkert har sett så har jeg hvert igjennom samme regla, bare flytta fra vest til øst i kristiansand. Vet ikke om du har hastverk med å flytte nedover, men det er ikke den beste tida å finne seg plass å bo. Dette fordi det er 1000 studenter som gjør det samme (antar du ikke er student) og studenter blir ofte prioritert framfor fast arbeidene nær sentrum.

 

Gimle eller Gimlekollen er veldig greit sted å bo, selv har jeg funnet et rom i et boffellsskap på Lund og det kan også anbefales som et sted å bo. Hvis du vil inn i sentrum så kan det være litt parkeringsproblemer om du ikke leier garasje en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil inn i sentrum så kan det være litt parkeringsproblemer om du ikke leier garasje en plass.

 

Og det er tydeligvis ikke bare bare om dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått noen tilbud på høvik, og flekkerøya, har vel ikke hastværk..

Parkeringsplass er ikke viktig i starten, da jeg solgte bilen i går for å akkurat slippe dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått noen tilbud på høvik, og flekkerøya, har vel ikke hastværk..

Parkeringsplass er ikke viktig i starten, da jeg solgte bilen i går for å akkurat slippe dette.

 

Flekkerøya.... håper ikke du planlegger å begynne kl. 8 om mårran og hjem i 4 tida, for da er fullstendig stopp i trafikken. Gjelder også bussen. Ellers er flekkerøya et godt stykke på utsida sentrum.

 

Masse gale folk bor det der også,hehe :P So it says... sorry til de innfødte her som måtte bo på flekkerøya :P

 

Jeg ville sikta på Gimlekollen, Søm, Vågsbygd(vestkant kø), Lund, Sentrum eller Grim. Østkanten er veldig grei for å slippe kø fram og tilbake til skolen. Ellers er Lund og Gimlekollen veldig sentralt på østkanten i forhold til sentrum og skole.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laaaang bakke å gå opp til Gimlekollen etter å ha vært på byen da... :P

 

(Om man da ikke har råd til taxi)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flekkerøya.... håper ikke du planlegger å begynne kl. 8 om mårran og hjem i 4 tida, for da er fullstendig stopp i trafikken. Gjelder også bussen. Ellers er flekkerøya et godt stykke på utsida sentrum.

 

Masse gale folk bor det der også,hehe :P So it says... sorry til de innfødte her som måtte bo på flekkerøya :P

 

Jeg ville sikta på Gimlekollen, Søm, Vågsbygd(vestkant kø), Lund, Sentrum eller Grim. Østkanten er veldig grei for å slippe kø fram og tilbake til skolen. Ellers er Lund og Gimlekollen veldig sentralt på østkanten i forhold til sentrum og skole.

 

 

Haha..Hørt noe snakk om at jeg må holde meg unna flekkerøya..Ho jeg var å så på hybel hos, kjørte faktisk en grei pen a6 med litt mer enn vanlig senk og noen rs4 replica felger..: rolleyes

 

Jenta som har grunnen til flyttinga, bor på vest siden..like ved møvik. ( derfor flekkerøya hadde vært ok )

Men hørt mye bra om gimlekollen, men er så veldig dyrt å leie der.. hvertfall de jeg har ringt på som står på finn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du bo sentralt og billig er jo Lund veldig greit... Du sparer glatt 1000 kr per måned ved å bo på Lundsida av elva i forhold til sentrumsida. Fra Lund er det bare å slenge seg på sykkelen for en kjapp tur over broa til sentrum.

 

På en annen side er sikkert Flekkerøya ålreit også, spesielt siden du sier dama di bor på Møvik. Går vel bra med busser dit så vidt jeg har skjønt (M1 går vel til Flekkerøya?), men du må leve med å kjøre gjennom en undervannstunnell, døpt "Perleporten" av lokale, hver gang du skal hjem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også det faktum at alle er kristne, men kommer med blått øye i kirken på søndag etter lørdagens fyllerølp :P

 

Det er to steder det finnes galehus, det ene er på Grim (Sykehuset i Agder avd. galehuset) og flekkerøya :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tilpasse tilbudet etter etterspørselen vet du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.