Glattkjøring på Orkanger?

Anbefalte innlegg

Kjøreskole/trafikklærere??? :)

 

Er litt avhengig av hva instruktøren krever av kompansjon slik at vi ikke går helt bajas med økonomien, men tipper 350 kr.

 

Det er lærerne på skolen jeg går på. Jeg holder på å kjøre opp til vogntog, semi, lastebil og buss. Kan jo hende noen av de orker....

 

Som sagt, om vi er heilt opprådd kan jeg spørre.

 

EDIT :

 

Kan noen av dere styre folk finne ut hva jeg kan skrive i en eventuelt SMS???

 

max 160 tegn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper å få kontakt med den aktuelle instruktøren i morgen, men spør spør, eller luft i hvertfall tanken.

SMS? VW-Audi Club arrangerer treff på glattkjøringsbanen på Orkanger, lørdag 5/2. Oppmøte kl. 12:00. Sjekk forumet http://forum.vwaudi-club.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er flybilletten bestilt for henting av nybilen. Så om ingenting går riktig ille fremover så blir det oppmøte på Orkanger med bil for meg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... : oppgitt Opptatt nærmest hver helg disse kjøreskolelærerne...

Hører du med en av lærerne dine Helge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... : oppgitt Opptatt nærmest hver helg disse kjøreskolelærerne...

Hører du med en av lærerne dine Helge?

 

Ja, det skal jeg gjøre. Vi får håpe det går bra.

Hva skal han egentlig gjøre da?

Fortelle oss om div kjøreteknikker osv?

Må vedkommende stå ansvarlig?

 

Oddbjørn, kunne ikke du bare ha ringt meg da? Jeg må nesten vite hva jeg skal si til vedkommende, og hva jeg egentlig spør om....

 

Mitt telefonnummer er : 936 40 761

 

 

Annet :

 

Pris pr sjåfør på glatta ble?

Kan det bare være vacn medlemmer med på dette? Andre biltyper?

Må vite dette før jeg eventuelt skal spamme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte at han kunne ha en teoridel først, deretter gi tips og råd til bilene utpå banen, og kanskje også være med noen i bilen noen runder.

Han er på ingen måte ansvarlig, eventuelle ødeleggelser/skader osv osv er føreren ansvarlig for selv.

Kan ta en telefon i morgen når ting kanskje er klarere.

Prisen ble kr 350, det er åpent for alle med VW eller Audi, samt -medlemmer- i klubben med noe annet, det er ikke ment som noe kebabtreff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen ble kr 350, det er åpent for alle med VW eller Audi.

 

350,- per snute?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

350,- per snute?

Stemmer, dyrt/billig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart, Rulle blir ikke ferdig til orkanger.

 

Så dersom jeg skal oppover, må det bli som passasjer i spøkelsesbilen til Kay. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart, Rulle blir ikke ferdig til orkanger.

 

Så dersom jeg skal oppover, må det bli som passasjer i spøkelsesbilen til Kay. :)

 

Hehe, spøkelsesbilen til Kay skal til Trondheim en tur etter kjøringa så spørs om du får et problem der da : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om det blir et spøkelses-treff også siden det virker umulig å anskaffe godkjent instruktør :dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lover slett ikke bra dette :( Vet ikke av noen instruktører jeg heller, huff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe av treffet?

 

Vi er en del fra Trondheim som har tenkt å ta turen, nemlig :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dere tar en ringerunde er det ihvertfall 4 om ikke flere skoler i Molde og det er etpar på Sunndalsøra. Skulle vel ikke være noe problem det?

 

Er det et must med en "slik" instruktør da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et must med en "slik" instruktør da?

 

Hvis jeg ikke har misforstått, så er det vel slik at NAF krever en godkjent instruktør. Så slik står den saken, men det skulle være synd om det skulle være dette som skulle ødelegge for oss...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjent instruktør eller kjøreskolelærer er et krav for å benytte banen, samtidig er bruk av en slik noe av poenget på en "ikke-racer-bane".

Har vært i kontakt med kjøreskolene i Surnadal, på Sunndal, i Orkdal og i Kristiansund + lærere på transportlinja(?) i Kristiansund, men ingen har anledning (eller ork) til å stille opp. Står igjen med Olaugs Trafikkskole og en lærer hos Forum Trafikkskole, men er egentlig litt i tvil da den ene er selvstendig og den andre har virksomhet også på helg, men det skader selvsagt ikke å spørre, noe jeg vil gjøre i løpet av dagen. Det er vel kanskje muligheter for at også en instruktør fra NAF kan holde litt kursvirksomhet, men etter det prisnivået som organisasjonen er kjent for å holde er dette mindre aktuelt. Med en eventuell instruktør fra Molde, kommer det økonomiske spørsmålet igjen inn, da med tanke på ekstrautgifter på kjøring osv.

Det er ikke enkelt å planlegge noe når alt først er klart, så ingenting, og så videre denne jo-jo-situasjonen vi er inne i nå.

Edit: gir tilbakemelding så snart som mulig, da det er vanskeligheter med å nå de aktuelle på telefon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Olaug Olsen på Olaugs Trafikkskole i dag, og det er godt mulig hun vil stille opp :) Om det var et stort antall så hun ikke på som noe problem, siden vi var mer eller mindre drevne sjåfører og vi var en VW-Audi klubb. Skal ta kontakt igjen mandag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud, nå spøker det for treffet... Avbud også fra denne læreren, men -hun lovte å høre med en annen, og ville ta kontakt i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neineinei, tror likså godt jeg booker meg Oppdalstur i helgen jeg! Ser mørkt ut dette, kort frist å varsle andre evnt. deltakere begynner det også å bli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dessverre store muligheter for avlysning ja, venter spent på telefon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TREFFET PÅ ORKANGER ER AVLYST!

Dette grunnet mangel på kompentent instruktør.

Vi prøver igjen i sommer eller høst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var trist at det skulle bli slik da, men det er vel bare en gang slik at verden er ikke rettferdig. Vi får håpe på bedre lykke neste gang! Jeg får trøste meg med en weekend på Oppdal til helgen jeg da, i allefall noe å se fram til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det ikke ble, nå som jeg greide å få tak i bilen og greier :)

Men det kommer flere anledninger.

 

Må få laget en "ny" bil tråd snart også kanskje, blir vel å ta noen bilder når jeg får satt den sammen igjen (klart man må skru nyanskaffelsen totalt fra hverandre etter kjøp) :D

 

Tar med meg dama på trondsheimtur i gullet istede til helga jeg nå da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TREFFET PÅ ORKANGER ER AVLYST!

Dette grunnet mangel på kompentent instruktør.

Vi prøver igjen i sommer eller høst.

 

 

Jeg går på Trafikklærerskolen nå men er ikke ferdig før til Sommeren..

 

Men etter det kan jeg leies til slike oppdrag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi kanskje instruktør til sommerens fase-2 kurs da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.