Mjøsa: bomstasjon Gjøvik

Anbefalte innlegg

Kjørte hjemover på ferie tidligere i sommer, og kjørte igjennom bomstasjon der de bygger ut motorvei retning Oslo (var masse rare omkjøringer via rundkjøringer).

 

Noen som vet hvem som drifter disse? Suste igjennom på "auto pass" uten å ha mynter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det den ved raufoss så er det bergens. ta alle ting liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt være det er den ved Raufoss, iallefall godt på vei mot Raufoss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bro & tunnelselskapet AS

Fjøsangerveien 68, PB 2623 Møhlenpris...

 

Dette kan jeg bekrefte da jeg sitter med en regning på 315,- her i fanget..hehe..

Jeg kjører uten skilter foran, men den driten tar meg for det...helvete..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offtopic:

Ossen får den tatt deg når du ikke har skilt forand på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamera mot bakenden kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er nok ikke ukjent med problematikken, så at dem har kamera som også tar bilde fra den vinkelen er vel ikke akkurat umulig, nei.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tar bildet begge veier ja, og det er Bro og Tunnel som har disse, da jeg selv har autopass her.

Du vil nok få et gebyr slik som Dan Henning Østheim fikk. Hadde du kjørt på manuell kunne du enten brukt kort eller trykt en knapp som heter betal senere, fått med deg en lapp og kjørt innom bla. Statoil på raufoss og betalt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, kjørte der med skilte nede på vei hjem sist med ny golfen: p hah

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tar bildet begge veier ja, og det er Bro og Tunnel som har disse, da jeg selv har autopass her.

Du vil nok få et gebyr slik som Dan Henning Østheim fikk. Hadde du kjørt på manuell kunne du enten brukt kort eller trykt en knapp som heter betal senere, fått med deg en lapp og kjørt innom bla. Statoil på raufoss og betalt der.

 

Ja antok det var noe slikt. Men kjørte etter god tro og gammel vane på AutoPASS - som jo har en grei løsning på slike passeringer - her i Oslo-området, og da var det brått for sent gitt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja antok det var noe slikt. Men kjørte etter god tro og gammel vane på AutoPASS - som jo har en grei løsning på slike passeringer - her i Oslo-området, og da var det brått for sent gitt! :D

 

Men da kan det hende det går bra likevel, jeg har AutoPass som gjelder i den bomstasjonen, og før når det var betaling i oslo så feide jeg gjennom der, de tok bilde og la det til på neste regning i min bomring. Så hvis du har autopass skal det fungere på noalig samme måte tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får man skaffe seg no fancy som en liten knapp inne i bilen så skjuler skilta seg eller noe sånn:nana: hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.